کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار هواشناسی چابهار به صیادان

دریای عمان مواج و طوفانی خواهد شد/ احتمال وقوع طوفان از نوع گونو درسواحل چابهار

23 خرداد 1393 ساعت 7:48

رئیس اداره هواشناسی شهرستان چابهار از احتمال وقوع طوفانی از نوع طوفان چند سال پیش گونو به نام جدید طوفان گرمسیری نانایوک خبر داد.


به گزارش سرویس هواشناسی عصر هامون،محمد رضا سالاری فنودی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار داشت: با گرمای شدید و رطوبت بالای هوا در اقیانوس هند و پدید آمدن طوفان گرمسیری در ۲۴ ساعت آینده شاهد وقوع رگبار و دریای مواج و طوفانی در سواحل چابهار خواهیم بود.
وی نام این طوفان را طوفان گرمسیری نانایوک عنوان کرد و افزود: این طوفان از شمال اقیانوس هند آغاز و در ادامه مسیر خودش به سمت شمال غربی که سواحل عمان و چابهار را نیز شامل می شود در حرکت است.
وی بیان کرد : رگبار باران، رعد و برق و تندباد از روز جمعه آغاز و تا دوشنبه هفته بعد در دریای عمان خواهد بود و ارتفاع موج ها به چهار تا شش متر خواهد رسید.
سالاری در ادامه افزود: در این چند روز به تمامی صیادان ، ساحل نشینان، شناورهای سبک و قایق ها و مردم از تردد غیر ضروری در این مناطق خودداری کنند.
وی خاطر نشان کرد : طوفان گونودرچندسال قبل خسارات و تلفات زیادی در بندر چابهار بر جای گذاشت ولی وضعیت جوی هم اکنون در مقایسه با آن زمان آرامتر است.
انتها پیام/9031


کد مطلب: 54533

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54533/دریای-عمان-مواج-طوفانی-خواهد-احتمال-وقوع-طوفان-نوع-گونو-درسواحل-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir