کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ویژه ایرانشهر:

۱۰۰ سارق در ایرانشهر دستگیر شدند

26 خرداد 1393 ساعت 19:42

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: نیروهای انتظامی این شهرستان در عملیاتی گسترده و همکاری خوب مردم بیش از ۱۰۰ سارق را در چند روز گذشته شناسایی و دستگیر کردند.


به گزارش سرویس انتظامی عصر هامون به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ایرانشهر، نبی‌بخش داوودی در این باره اظهار کرد: شورای تامین بر دستگیری سارقان و برخورد جدی با مخلان امنیت تاکید دارد.
وی افزود: برخورد با سارقان از خواسته‌های بسیار مهم مردم در دیدارها و نشست‌های مختلف بود که خوشبختانه با تلاش ماموران انتظامی در چند روز گذشته موفقیت‌های خوبی در این زمینه به دست آمد.
فرماندار ویژه ایرانشهر، امنیت را زمینه ساز توسعه و عمران دانست و از عموم مردم خواست برای شناسایی سارقان و مخلان امنیت با مسئولان و نیروهای امنیتی و انتظامی همکاری کنند.
داوودی افزود: اگر مردم احساس نا امنی کنند هیچ کس حاضر به سرمایه‌گذاری در منطقه نخواهد بود.
وی با تقدیر از همکاری خوب علما و معتمدان طوایف در شناسایی و دستگیری افراد شرور تصریح کرد: درهای رافت و مهربانی نظام جمهوری اسلامی و ملت همیشه در صحنه گشوده است و کسانی که به هر نحوی تحت تاثیر بدخواهان نظام و ملت قرار گرفته‌اند در صورت ندامت از اعمال گذشته با معرفی خود به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی از این رافت اسلامی برخوردار شده و به آغوش گرم خانواده بازگردند.
فرماندار ویژه ایرانشهر از علما، بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان طوایف خواست در ایجاد صلح و آشتی میان طوایفی که دچار اختلاف شده‌اند، تلاش کنند.
انتهای پیام/ 9031


کد مطلب: 54704

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54704/۱۰۰-سارق-ایرانشهر-دستگیر-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir