کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان خاش؛

تعامل با سران کشورها پروژه ایران هراسی دشمنان را درهم ریخت

28 خرداد 1393 ساعت 11:01

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت :برقراری ارتباط درست با قدرتها تعامل با سران کشورها با در نظر گرفتن مصالح کشور، پروژه ایران هراسی دشمنان را درهم ریخت و کشورمان را به عنوان یک کشور خواهان صلح در دنیا معرفی کرد.


به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون به نقل از تفتان ما،حمیدرضاپشنگ  ، اظهار داشت : تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان برای حفظ حقوق ملت، از امید آفرینی دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط اقتصادی کشور قابل تقدیر است.
وی افزود : برقراری ارتباط درست با قدرتها تعامل با سران کشورها با در نظر گرفتن مصالح کشور، پروژه ایران هراسی دشمنان را درهم ریخت و کشورمان را به عنوان یک کشور خواهان صلح در دنیا معرفی کرد.
پشنگ با اشاره به اینکه در دولت یازدهم به مردم توجه می شود ، بیان کرد: بنای کار در دولت تدبیر و امید اداره جامعه با مشارکت همه گروه های سیاسی است تا با استفاده از استعدادهای مختلف زمینه رشد را جامعه شاهد باشیم .
وی افزود : دولت تدبیر و امید با نرمش قهرمانانه به سراغ خنثی کردن توطئه‌ها می رود و با کمترین هزینه در این زمینه حرکت می کند.
نماینده مردم خاش بابیان اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت مردم از ویژگیهای خوب دولت آقای روحانی است، تاکید کرد: تأمین سلامت و عدالت در سلامت از اولویت‌های جدی دولت تدبیر و امید است.
وی در پایان اظهار داشت : خوشبختانه رضایت مردم از خدماتی که دریافت می‌کنند چه از نظر کیفیت و رفتاری که با آنان می‌شود و چه هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، برای دولت مهم است.
انتهای پیام /4382


کد مطلب: 54830

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54830/تعامل-سران-کشورها-پروژه-ایران-هراسی-دشمنان-درهم-ریخت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir