کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بیانیه طوایف اهل سنت در محکومیت اقدامات "داعش" و حمایت از مردم عراق آمده است؛

آمریکا و اسرائیل مسئول خون های ریخته شده توسط "داعش" اند

28 خرداد 1393 ساعت 13:42

جمعی از سران و معتمدان طوایف منطقه بلوچستان با انتشار بیانیه ای اقدامات تروریستی گروهک داعش رامحکوم و پشتیبانی خود را از ملت عراق در مقابل تروریستها اعلام کردند.


به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون، متن کامل این بیانیه را پایگاه خبری «با مهرستان» منتشر کرد؛
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
  اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه داعش بر علیه ملت مظلوم عراق در حالی صورت می گیرد که مجامع جهانی و حقوق بشری که همیشه در قبال چنین حوادثی سیاست دو گانه ای را بازی نموده اینبار نیز سکوت کامل اختیار نموده اند . در حالی که ملت مظلوم و مسلمان عراق می رفت که بر ثبات گذشته خویش بیافزایند و با وحدت و اتحاد در راه توسعه و پیشرفت گام بر دارند . اما کشورهای غربی با سردمداری امریکا و اسرائیل و با توجه به منافع شومشان مزدورانی را اجیر نموده اند تا این کشور را دچار چالش و هرج و مرج نمایند تا از این طریق به اهدافی که می خواهند برسند . کشورهای استکباری هیچ گاه عظمت و سرافرازی ملت های مسلمان را بر نمی تابند و همیشه می خواهند به هر طریقی مسلمانان را تضعیف نمایند . اما بدانند که عظمت و اراده ملت مظلوم و مسلمان عراق بر مزدوران امریکا و اسرائیل غلبه پیدا خواهد کرد و ملت عراق چنان درسی به این تروریستهای جنایتکار خواهند داد تا اربابان این جنایتکاران قدرت اراده ملت عراق را دریابند . مطمئنا ملت عراق این جنایتکاران را از خاک خود بیرون خواهند نمود . اما امریکا و اسرائیل بدانند که مسئول تمامی خون هایی که در عراق ریخته شده است می باشند و در این جنایات شریک هستند . گذشته ثابت نموده است که هر کجا در منطقه بر علیه مسلمانان توطئه ای انجام شده است امریکا و اسرائیل دست داشته اند و در این ماجرا هم نقش انها نیز کاملا اشکار می باشد . ما با قاطعیت اعلام می کنیم که با وحدت و اتحاد در کنار ملت عراق ایستاده ایم و به هر نحوی از انها پشتیبانی خواهیم نمود .
به گزارش عصر هامون،طوایف؛ کرد , افشاری , سپاهی , اربابی , آزادی , حسینی , حسین زهی , دهانی , ملازهی , هیبت زهی , آسکانی , هونکزهی , میرمرادزهی , نارویی , دامنی , جمشیدزهی , رئیسی , چاری زهی , پیام و بلوچی این بیانه را صادر کرده اند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 54854

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54854/آمریکا-اسرائیل-مسئول-خون-های-ریخته-شده-توسط-داعش-اند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir