کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار با حضور در شهرستان خاش از باغات پسته اين شهرستان بازديد كرد

28 خرداد 1393 ساعت 20:35

استاندار سيستان و بلوچستان با حضور در شهرستان خاش از باغات پسته اين شهرستان بازديد كرد .


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از روابط عمومی استانداری ؛هاشمي در اين بازديد با تشريح جايگاه ممتاز شهرستان خاش گفت : كار و تلاش تنها در حوزه دولت نيست و مردم بايد از تمام توان و استعدادها براي توسعه شهرستان استفاده كنند. وي اضافه كرد : شهرستان خاش ظرفيتهاي بسيار خوبي در بخش كشاورزي دارد و عليرغم وجود خشكسالي و كم آبي باز هم شهرستان خاش اين قابليت را دارد كه در هر هكتار تا 7 تن پسته را برداشت كنند .
استاندار همچينن با حضور در منطقه سنگان خاش و بازديد از مزارع و باغات اين منطقه در جمع مردم روستاي سنگان حضور يافت و اظهار داشت : منطقه سنگان داراي آب و هواي بسيار عالي است كه همه نعمات خداوندي در ان جمع شده است . وي افزود : سنگان اين قابليت دارد كه به عنوان قطب گردشگري و قطب توليد انار و انجير معرفي شود . هاشمي اضافه كرد : منطقه سنگان داراي معادن غني است كه بايد مورد بهره برداري قرار گيرند .
نماينده عالي دولت گفت : اين استان قابليتهاي بسياري دارد كه متأسفانه آنگونه كه بايد شناخته نشده اند . لذا بايد استان را از اين غربت خارج كنيم .
استاندار افزود : در بحث امنيت ، ضريب امنيت استان از خيلي از استانهاي ديگر بالاتر است و همجواري با دو كشور ناآرام باعث بروز برخي خرده شرارتها در استان شده است و القاء رسانه اي نيز بر اين موارد دامن زده و باعث ناامن جلوه دادن استان شده اند .
هاشمي براولويت بندي در اجراي برنامه ها تأكيد كرد و گفت : اولويت اول گازرساني است كه تا 3 سال آينده يك ميليون و 200 هزار نفر از نعمت گاز در استان سيستان و بلوچستان بهرمند خواهند شد .
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 54860

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54860/استاندار-حضور-شهرستان-خاش-باغات-پسته-بازديد-كرد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir