کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجری طرح برق رسانی روستایی کشور

برق رسانی به روستاها اولویت کار وزارت نیرو/ شبکه برق کشور، شبکه ای مدرن و جهانی است

31 خرداد 1393 ساعت 6:30

مشاور مدیرعامل توانیر و مجری طرح برق رسانی روستایی کشورگفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات رسانی به روستاها در اولویت کار مسئولین امرقرار گرفت ..


به گزارش سرویس اقتصادی عصر هامون، ولی الدین مصلحتی شربیانی در گفتگو با چهاربهاران اظهار داشت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات رسانی به روستاها در اولویت کار مسئولین امرقرار گرفت ، یکی از مهمترین اقدامات ، برق رسانی به روستاها بوده که راه پیشرفت روستاها را دراین مناطق هموارترساخته است بطوریکه امروزه صددرصد روستاها از نعمت برق برخوردارند.
وی افزود : برق دار کردن روستاها پس از پیروزی انقلاب اسلامی شتاب بسیار خوبی گرفته است و اینک ۵۱هزار روستای کشور از نعمت برق برخوردارند .
وی شهرستان چابهار را رتبه اول کشوری به لحاظ برق دار کردن روستاهای کم جمعیت عنوان کرد و بیان کرد: در سه سال گذشته خوشبتانه شهرستان چابهار در خصوص توزیع برق بالای ۱۰ خانوار را رتبه اول در سطح کشور داشته اند .
مجری طرح برق رسانی وزارت نیرو با تقدیر از فعالیت پرسنل اداره برق شهرستان چابهار تصریح کرد: فعالیت همکاران ما در این فرجه از زمان از لحاظ جغرافیای و با این هوای گرم و شرجی نشان از همت مضاعف و تلاش جهاد گونه انان در عرصه خدمت رسانی به مردم است.
وی با بیان این مطلب که شبکه برق رسانی کشور یکی از شبکه های مدرن و به روز جهانی است خاطرنشان کرد: شبکه برق بسیار مدرن است و از تجهیزات و امکانات بالایی به روز و جهانی استفاده شده است به عنوان مثال برای برق کشی یک روستا هزینه ای بالغ بر ۵/۲میلیار ریال اختصاص یافته است.
ولی الدین مصلحتی شربیانی با حضور در شهرستان چابهار از تاسیسات برقی و روند برق رسانی به روستاهای شهرستان چابهار بازدید به عمل آورد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 54916

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54916/برق-رسانی-روستاها-اولویت-کار-وزارت-نیرو-شبکه-کشور-مدرن-جهانی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir