کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردوی زيارتی سياحتی بانوان دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد

3 تير 1393 ساعت 8:37

تعداد ۶۰ نفر از بانوان حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل به مقصد مزار کاهی بقعه بی بی زينب خاتون (س) خواهر گرانقدر امام رضا (ع) واقع در شهرستان سربيشه استان خراسان جنوبی با مساعدت رياست دانشگاه ، مشاور امور بانوان و همراهی امور رفاه در روزهای ۲۸ الی ۳۰ خرداد برگزار شد .


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا، اردوی زيارتی سياحتی تعداد ۶۰ نفر از بانوان حوزه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل به مقصد مزار کاهی بقعه بی بی زينب خاتون (س) خواهر گرانقدر امام رضا (ع) واقع در شهرستان سربيشه استان خراسان جنوبی با مساعدت رياست دانشگاه ، مشاور امور بانوان و همراهی امور رفاه در روزهای ۲۸ الی ۳۰ خرداد برگزار شد .
حاضران در اردو از محل انتخاب شده و همچنين نظم و هماهنگی های اردو رضايت خود را اعلام کرده و ياد آور شدند که برپايی چنين اردوهايی ضمن برخورداری از معنويت الهی ، شور و نشاط را برای کارکنان به همراه خواهد داشت.
گفتنی است، مزار کاهی در فاصله ۵۰ کيلومتری جنوب شرقی شهرستان بيرجند در بخش مود شهرستان سربيشه واقع شده است .
اين آستانه در ارتفاعات روستای کاهين قرار دارد، منطقه ای ييلاقی با زمستان سرد و تابستان بسيار مطبوع و خوش آب و هوايی و از فضای سبز بسيار زيبا و آبی شيرين و گوارا برخوردار است که پذيرای زائران و مسافران بسياری از نقاط مختلف کشور به اين منطقه شده است .
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 55144

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/55144/اردوی-زيارتی-سياحتی-بانوان-دانشگاه-علوم-پزشکی-زابل-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir