کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل خبر داد؛

اعزام 261 مبلغ ویژه ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان زابل

11 تير 1393 ساعت 11:55

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: به‌منظور تعمیق و توسعه باورهای دینی در سطح شهرستان زابل و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هماهنگی انجام شده 261نفر از مبلغین دینی در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های تبلیغی خود را آغاز کردند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ، حجت الاسلام محسن عارفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا از اعزام ۲۶۱ نفر از طلاب و روحانیون بومی دفتر تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سفیران هدایت قم و زابل و حوزه های تبلیغی رسالت سازماندهی، توجیه و به مناطق مختلف سیستان با آغاز ماه مبارک رمضان در مساجد این منطقه خبر داد.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی زابل به‌ منظور بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه‌های مذهبی اعزام مبلغان به مساجد و حسینیه‌های مختلف شهرستان را در دستور کار خود دارد.
وی گفت: به‌منظور تعمیق و توسعه باورهای دینی در سطح شهرستان زابل و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هماهنگی انجام شده  261نفر از مبلغین دینی در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های تبلیغی خود را آغاز کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل افزود: این مبلغان اعزامی برنامه های مختلفی را در ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه ها دارند که از جمله این برنامه ها می توان به تشکیل کلاس های مختلف قرآنی، احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاقی و غیره اشاره کرد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 55510

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/55510/اعزام-261-مبلغ-ویژه-ماه-رمضان-مناطق-مختلف-شهرستان-زابل

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir