تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی و افتتاح خط 230 کیلو ولت برق در اسپکه تا پایان تیرماه جاری خبر داد.
افتتاح خط ۲۳۰ کیلو ولت برق در اسپکه تا پایان ماه جاری
افتتاح خط ۲۳۰ کیلو ولت برق در اسپکه تا پایان ماه جاری
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از سیب و سوران؛ محمدسعید اربابی اظهار داشت: با توجه به فصل تابستان و گرمای هوا شهرهای فنوج، آشار، بزمان و اسپکه با مشکل افت شدید برق مواجه هستند.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به وجود دو نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی در شهرستان ایرانشهر مشکل تولید و توزیع برق نداریم بلکه مشکل فوق توزیع داریم.
این مسئول ادامه داد: باید پست‌های ۶۳ کیلو ولت و ۲۳۰ کیلو ولت در مناطقی مانند اسپکه، بزمان و آشار ایجاد شود که با پیگیری‌های انجام شده یک پست ۲۳۰ کیلو ولت به سمت آشار و از آشار به سمت سراوان و زاهدان در حال انجام است و هم‎اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی گفت: یک خط دیگر نیز از سمت نیروگاه بخار به سمت بزمان در حال راه‌اندازی است که ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه در بر دارد.
اربابی از راه‌اندازی و افتتاح خط ۲۳۰ کیلو ولت برق در اسپکه تا پایان تیرماه جاری خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این خط، ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با افتتاح این پست برق، مشکل افت برق شهرهای فنوج، اسپکه و لاشار برطرف می‌شود.
این مسئول افزود: از سال گذشته بر اساس مصوبه هیئت دولت، تعرفه شهرستان‌های دلگان، سرباز و ایرانشهر مشابه مناطق گرمسیری اعمال می‌شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdch66nm.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما