کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس صنعت،معدن و تجارت ایرانشهر خبر داد؛

آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی در واحدهای صنفی ایرانشهر

18 تير 1393 ساعت 9:45

رئیس صنعت،معدن و تجارت ایرانشهر گفت:بازرسی ستادی طرح تنظیم بازار در سطح شهر در حال اجرا می باشد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ، رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگارپهره اظهار داشت:با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی،پروتئینی،میوه و سبزیجات،روغن،برنج،خرما و شیرینی های مخصوص این ماه ؛این طرح به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات برگزار می گردد.معظم محمودزاده با بیان اینکه طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان در ایرانشهر در حال اجراست افزود:پنج گروه در غالب ده نفر از بازرسان،کار نظارت بربازار را برعهده دارند.
وی تصریح کرد:پایش مستمر بازار،توجه ویژه به تأمین و توزیع به موقع کالا و خدمات پرتقاضا این ایام،تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی،توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و رسیدگی به شکایات مردمی از جمله برنامه های ویژه این طرح می باشد.
این مقام مسئول یادآور شد:اجرای طرح نظارت با هماهنگی دستگاه های مسئول همچون فرمانداری،نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی اجرا می گردد.
محمودزاده در پایان با اشاره به همکاری شهروندان در اجرای هر چه بهتر طرح خاطرنشان کرد:ستاد خبری ۱۲۴در طول سال آماده دریافت نظرات، شکایات و گزارشهای مردمی می باشد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 55891

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/55891/آغاز-اجرای-طرح-تشدید-بازرسی-واحدهای-صنفی-ایرانشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir