کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های کاربردی تلفن همراه برای آخرهفته +دانلود

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 21 تير 1393 ساعت 9:37

برنامه های کاربردی همیشه می توانند در بهترین مواقع به کمک شما آیند و همچنین از جمله ملزوماتی هستند که باید همیشه بر روی تلفن همراه تان داشته باشید.


به گزارش سرويس فناوري عصر هامون، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

ثبت و ضبط مکالمات ---- آندروید




نرم افزار Call Recorder – ACR Premium این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن مکالمه های تلفنی خود را ضبط نموده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . دقت داشته باشید که این برنامه قادر است به صورت خودکار مکالمه ها را ضبط نماید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد.

ویژگی های اصلی:

ضبط مکالمات به صورت خودکار

یکپارچه سازی با گوگل درایو

ارائه با حالت های مختلف

رابط کاربری زیبا و شیک

دانلود نرم افزار

ساخت اشکال سایه با دست ----- آیفون



 یکی از ساده‌ترین تفریحات موجود در اوقات فراغت ساخت اشکال مختلف با کمک سایه‌ی دستان بر روی دیوار است. اپلیکیشن The ShadowPlay مجموعه‌ای آموزشی برای کمک به یادگیری حالات مختلف دست برای ساخت اشکال متفاوت با کمک سایه‌ی دست است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به  iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار

لانچر سه بعدی ----- سیمبیان


منوی تلفن همراه پرکاربردترین بخش از یک تلفن است که همیشه دوست داریم زیباترین حالت را داشته باشد. سیمبیان برای متفاوت کردن این فضا یک لانچر سه بعدی را رونمایی کرده است. در این لانچر تمامی آیکون ها به صورت سه بعدی و با جلوه ای خاص وجود دارند. این نرم افزار برای تلفن های همراه با سیستم آنا و بلا به راحتی کار می کنند.

دانلود نرم افزار

ماشین حساب مهندسی - ویندوزفون 8


ماشین حساب یکی از وسیله های مهم و کاربردی برای هر تلفن همراهی است. اما گاهی تنها یک ماشین حساب ساده نمی تواند کار شما را راه بیاندازد پس نیاز به ماشین حساب مهندسی دارید به تازگی یک ماشین حساب مهندسی و بسیار کاربردی برای ویندوزفون به بازار آمده است که می تواند کمک بزرگی به دانشجویان یا مهندسین کند.

دانلود نرم افزار

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 56110

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56110/برنامه-های-کاربردی-تلفن-همراه-آخرهفته-دانلود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir