تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
طی مراسمی حجت الاسلام جواد حسینی بعنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی خاش منصوب شد .
رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خاش معرفی شد
رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خاش معرفی شد
به گزارش سرويس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما  ، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم ، با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم مومن و متدین و تجلی فرهنگی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است ، اظهار داشت : رسالت این سازمان اطلاع رسانی و آگاهی مسلمانان در بحث مسائل دینی ، مذهبی و فرهنگ سازی است .
وی افزود : جامعه اسلامی جهت اصلاح به چهار گروه نیازمند است که این چهار گروه شامل : انبیاء الهی ، آیه های قرآنی ، شهدا و صالحین می باشد .
حجت الاسلام بزمانی گفت : دشمن جبهه معارض خودرابرای ضربه زدن به اسلام تشکیل داده واهداف متعالی اسلام رادرسرتاسردنیاموردتهاجم خودقرارداده است.
وی با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی ، تصریح کرد : مسئولین نخست باید دغدغه های فرهنگی را شناسائی کنند ، چرا که اقتصاد نیازمند فرهنگ است و بزرگترین سرمایه قنائت است که باید آن را احیاء و زنده نگه داریم و اقتصاد مقاومتی فرهنگ خاصی دارد که مستلزم توجه به تولیدات داخلی است .
حجت الاسلام بزمانی بیان کرد : سران استکبار و صهیونیستهای جنایتکاربا حمایت ازگروههای تروریستی ضد دین و ضد انسانیت دردنیا اهداف اسلام عزیزرا نشانه رفته اند و روزانه با قتل وکشتار مسلمانان دریای خون به راه انداخته اند.
وی اظهارداشت : متاسفانه دشمن با معرفی کسانی به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام میزند و جان ، مال ، ناموس ، فرهنگ ، عزت و غیرت مسلمانان را به تاراج می برد.
وی گفت : اتفاقات اخیر در سوریه ، عراق ودیگر ممالک اسلامی به وجود گروههای تکفیری و عوامل تربیت یافته و دست نشانده ی دشمنان قسم خورده اسلام برمیگردد و متاسفانه افراد ناآگاه در دام پلیدآنها گرفتارشده اند و اقدام به برادرکشی ،اختلاف و نابودکردن امت اسلامی می نمایند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وظیفه ی مهم علما ونخبگان واندیشمندان دینی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان وبصیرت وآگاهی ازترفندهای شوم مستکبران وجباران وفتنه گران زمان افزود :تنها راه نجات ازفتنه ها تقویت اشتراکات وحدت و نهادینه کردن فرهنگ اتحاد و همدلی و حفظ ارزشهای اسلامی است لذا ضرورت دارد تمام ارکان جامعه اسلامی نسبت به شناخت از برنامه های دشمنان،تعامل و یکپارچگی را درخود استحکام ببخشند تا ازخطرات دور بمانند.
وی تاکید کرد : تمام همت و اولویت مسئولان و علما واقشارجامعه باید تکیه براجرای سیاستهای همگرایی و اتحاد حول محورمشترکات باشد و همگان باید با مدیریت جهادی وتلاش وکوشش مداوم واثرگذار و داشتن اخلاص و تعامل و مسئولیت پذیری به فکرگسترش اسلام عزیزدردنیا باشند و دراین راستا وظیفه مدیران و مسئولان دستگاههای فرهنگی سنگین تراست.
امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش هم در این جلسه گفت :اطاعت ازخداوند عالم وپیامبران الهی سبب رسیدن به عزت در دنیا وآخرت میگردد واین نزدیکی خالصانه باخداوند و ایمان به رسالت انیاء ، تقوارا در انسان تقویت میکند.
حجت الاسلام محمدحسین میری افزود : خاندان اهل بیت(ع)،خلفا و بزرگان دین بعد از پیامبران پرچمدار رساندن جامعه به سوی تقوا و رستگاری و معنویت و عزت بوده اند و در عصرکنونی نیزعلما این رسالت و وظیفه را برعهده دارند.
وی تاکید کرد : برای احیای ارزشها و گسترش تعایم حیات بخش اسلام ،توجه به فرضه ی مهم امر به معروف و نهی از منکر، ارشاد و تبلیغ دین ضروری است .
امام جمعه مسجدجامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش هم با اشاره به اینکه وحدت ازضرورتهای مهم جامعه اسلامی محسوب میشود ، گفت : ایران اسلامی پرچمدار وحدت و همگرایی دردنیا بوده وملت غیوروشهید پرورکشورمان باتکیه بر اشتراکات قومی، دینی و مذهبی برای رشد و تعالی اسلام دردنیا تلاش نموده اند و همچنان براین امراصراردارند.
مولوی محمدعلی شهنوازی گفت : متاسفانه امت اسلامی درشرایط حاضرگرفتارچند دستگی ، تفرقه و اختلاف شده و دشمنان اسلام نیز با بهره گیری از این اختلافات و درگیریها ،به اهداف پلید خود دست پیداکرده اند.
وی با اشاره به حوادث عراق و سوریه و … ، بیان کرد : مسلمانان گرفتارخود شده و ازدشمنان غافل مانده اند و دشمن بزرگ اسلام که اسراییل است ، به راحتی و بدون دغدغه اقدام به قتل عام مسلمانان درغزه و فلسطین می نماید.
فرماندار خاش نیز در ادامه این جلسه ضمن بیان این مطلب که روزه گرفتن در گرمای شدید استان سیستان و بلوچستان نوعی جهاد است ، گفت : ان شاالله درک درستی از ماه مبارک رمضان گرفته باشیم تا از فیوضات این ماه مبارک بهره مند شویم .
محمد اکبر چاکرزهی افزود : پیام رمضان ، پیام وحدت ، اتحاد و همدلی است که سازمان تبیغات اسلامی می تواند در جهت ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان و افزایش بصیرت و همدلی نقش مهمی را ایفا نماید .
وی بیان کرد : با توجه به شرایط حساس کشور و فتنه های شوم دشمنان که هدف آنها دور کردن و فاصله انداختن آنها از مسائل دینی و مذهبی است که سازمان تبلیغات اسلامی باید در این راستا و در جهت جذب جوانان به مسائل مذهبی گام بردارد .
چاکرزهی گفت : اختلافات و درگیریها دردنیای اسلام نتیجه فتنه انگیزی های آمریکا و اسرائیل بوده و گروهک تروریستی موسوم به داعش نیز با هدف تقابل شیعه و سنی و تجزیه عراق اهداف ننگین و شوم دشمنان اسلام را در عراق دنبال میکند.
فرماندارخاش با محکوم کردن جنایت صهیونیستها در غزه و مناطق فلسطینی نشین اظهار داشت : متاسفانه امت اسلامی گرفتارخشونت و درگیری و اختلاف شده و دشمنان به راحتی عزت و عظمت اسلام را در هم شکسته اند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی تفتان ما ، درادامه این مراسم حجت الاسلام جواد حسینی بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش معرفی و ازخدمات حجت الاسلام نوروز علی قربانی مسئول سابق این اداره که هم اکنون بعنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر منصوب شده ،تجلیل بعمل آمد.
انتهاي پيام / 4382
https://www.asrehamoon.ir/vdceez8n.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما