کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسامی اختصاری 3 محکوم فتنه / 2 مرد و 1 زن

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 24 تير 1393 ساعت 8:54

خبرنگار باشگاه خبرنگاران كسب اطلاع كرد: اسامی 3 نفر از محکومان فراري فتنه 88 که از قطعیت حکم آنها خبر داده شده بود عبارتند از: " ی - ن"، " م - ح "، و " خانم ف - ح ".


به گزارش سرويس سياسي عصر هامون، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در شصت و پنجمین نشست خبری خود که امروز - دوشنبه23 تیرماه - برگزار شد از قطعی شدن حکم 7 نفر از محکومین فتنه که پیش از آن، محاکمه غیابی شده بودند خبر داد و گفت: این حکم برای اجرا به اداره اجرای احکام فرستاده شده است،‌ همچنین حکم تعدادی از محکومین فتنه قطعی شده که از 3 تا 11 سال به حبس محکوم شده‌اند.  
 
دادستان کل کشور ادامه داد: در بعضی از موارد حکم کیفرخواست صادر شده و مراحل دادگاهی خود را طی می‌کند البته این حکم به دادگاه ابلاغ شده است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه آیا اسامی این محکومین را هم اعلام می‌کنید، گفت: در گزارشی که از شعبه گرفتم اسامی در آن موجود نبود اگر نهایتا قطعی شود و اعلام آن مشکلی نداشته باشد اعلام می‌کنیم.

در همين حال خبرنگار باشگاه خبرنگاران كسب اطلاع كرد: اسامی 3 نفر از محکومان فراري فتنه 88 که از قطعیت حکم آنها خبر داده شده بود عبارتند از: " ی - ن"، " م - ح "، و " خانم ف - ح ".

انتهای‌پیام/ 4030


کد مطلب: 56372

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56372/اسامی-اختصاری-3-محکوم-فتنه-2-مرد-1-زن

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir