کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت زاهدان

عناصر داعش منافقینی دورو هستند/وظیفه علما و روحانیون بصیرت بخشی به مردم است

25 تير 1393 ساعت 11:12

امام جمعه موقت زاهدان گفت: عناصر داعش افرادی منافق هستند و چندین رو دارند مانند موش که ورودی و خروجی های بسیاری برای لانه خود می سازد.


به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، حجت الاسلام احمد راهداری ضمن محکوم نمودن اقدامات تروریستی گروه منافقین داعش در گفتگو با زاهدانه اظهار داشت: ظاهر و باطن عناصر گروه منافقین داعش یکی نیست و افرادی دورو هستند مانند موش که برای لانه خود چندین ورودی و خروجی می سازد تا هر لحظه از جایی دیگر بتواند سر در بیاورد.
وی گفت: این افراد در ظاهر خود را مسلمان و با خدا معرفی می کنند اما در پشت پرده دست به اقدامات وحشیانه ای می زنند که هیچ انسان و دینی آن را نمی پذیرد.
راهداری با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند در قرآن کریم در مورد منافقین چنین فرموده است : که من منافقین را چندین بار عذاب می کنم و این کنایه از این است که عذاب منافقین بسیار شدیدتر است .
امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: منافقین هر روزنه ای برای ضربه زدن پیدا کنند سخت ترین ضربه را می زنند همانگونه که در صدر اسلام به پیامبر اسلام ضربات بسیاری زدند و خوارج همین منافقین بودند که حضرت علی ( ع) را به شهادت رساندند.
وی به اعمال وحشیانه عناصر تروریستی داعش اشاره نمود و گفت: هر انسانی به این اعمال وحشانه کمی دقت کند کلاً از انسانیت بیزار می شود و هیچ دین و مذهبی اقدامات وحشیانه و جنایات عناصر داعش را در هتک حرمت مقدسات ، توهین به پیامبران ، نقض حرمت ضریح و نبش قبر انبیاء را نمی پذیرد و اسلام نیز از چنین اقداماتی بیزار است و این اقدامات هیچ ارتباطی با اسلام و دین ندارد.
احمد راهدارای به حمایت دولت های مستکبر از این گروه اشاره نمود و گفت: امریکا و اسرائیل با حمایت مالی از این افراد می خواهند با ایجاد فتنه مسلمانان را به جان هم بیاندازند تا خود در امنیت باشند.
وی افزود: همه اشخاصی که در اجتماع تاثیر گذار هستند و حتی رسانه، علما، روحانیون و معلمان وظیفه دارند تا چهره اصلی نفاق و منافقین را به مردم معرفی کنند تا مردم با خصلت های آنها آشنا شوند و با آگاهی و پیدا کردن بصیرت در زندگی طرف اینگونه افراد نروند.
انتهای پیام/ 9031


کد مطلب: 56487

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56487/عناصر-داعش-منافقینی-دورو-هستند-وظیفه-علما-روحانیون-بصیرت-بخشی-مردم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir