کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار سراوان خبر داد،

تشدید نظارت بر بازار در شهرستان سراوان

30 تير 1393 ساعت 12:50

معاون فرماندار سراوان از تشدید نظارت بر بازار در شهرستان سراوان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد .


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از بامهرستان،سید منصور بزرگزاده به تشدید نظارت بر بازار در شهرستان سراوان اشاره کرد و افزود : به منظور تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار در سطح شهرستان سراوان تشدید شده است این کار به منظور رفاه حال مردم و همچنین برخورد با افراد سود جو انجام گرفته است .
معاون فرماندار سراوان در ادامه بیان داشت : طی جلسه ای که با شرکت نمایندگان فرماندار , اداره صنعت معدن و تجارت , اداره تعزیرات , اعضای شورا تشکیل گردید مقرر گردید که کار نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان با اضافه شدن چهار بازرس علاوه بر بازرس های قبلی تشدید شود و همچنین با متخلفان برخورد جدی صورت بگیرد .
سید منصور بزرگزاده در ادامه افزود : خوشبختانه از اول ماه مبارک رمضان تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر گران فروشی و یا تخلف در همین زمینه مشاهده نشده است و این نشان از تنظیم بازار در شهرستان سراوان دارد .
بزرگزاده در پایان افزود : طبق نرخ ابلاغی قیمت زلوبیا و بامیه درجه دو ۷۰ هزار ریال و قیمت زلوبیا و بامیه درجه یک ۷۵ هزار ریال می باشد و درصورت رعایت نکردن این نرخ از سوی فروشندگان مردم می توانند شکایات خود را در این زمینه و یا سایر زمینه ها به تلفن گویای ۱۲۴ و یا اداره صنعت , معدن و تجارت اعلام نمایند .
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 56704

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56704/تشدید-نظارت-بازار-شهرستان-سراوان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir