کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ایرانشهر؛

در روز قدس فریاد سراسر نفرین مردم آزاده جهان بر تن شرم آور رژیم غاصب اسرائیل طنین انداز خواهد شد

1 مرداد 1393 ساعت 9:12

فرماندار ایرانشهر :ملت شریف ایرانشهر با مسلمانان روزه دار غزه و فلسطین اشغالی ابراز همدردی می کند و در روز قدس انزجار خود از اسرائیل صهیونیست را فریاد خواهد زد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، فرماندار ویژه ایرانشهر و نماینده استاندار در گفتگو با پهره اظهار کرد:روز جهانی قدس با تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ،امام خمینی(ره)در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین به زیبایی نام گزاری گردیده است و این روز متعلق به تمام انسان های آزاده جهان می باشد.
نبی بخش داودی تصریح کرد: ملت شریف ایرانشهر با مسلمانان روزه دار غزه و فلسطین اشغالی ابراز همدردی می کند و در روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در خیابان های سطح شهر حضور خواهند یافت و با مشت گره کرده ؛نفرت بی پایان خود نسبت به رژیم صهیونیستی اسرائیل را اعلام خواهند کرد.
وی افزود:به خواهران و برادران مبارز خود در فلسطین اشغالی و غزه عزیز خواهیم گفت؛ما در کنار شما و آرمان هایتان خواهیم ماند و طبق وعده الهی پیروزی نهایی از آن مظلومان است.
همچنین فرماندار شهرستان ایرانشهر بیان داشت:ملت ولایی ایرانشهر در روز قدس انزجار خود نسبت به گروهک بی تمدن و جیره خوار داعش را نیز  فریاد خواهند زد و با حضور پرشور خود که نشأت گرفته از وحدت برادرانه ی شیعه و سنی است را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت تا خواری شود بر چشم آمریکا و اسرائیل غاصب و مشتی محکم بر پیکر پوشالین کسانی که خود را آزادی خواه و حامی حقوق بشر می نامند.
راهپیمایی روز قدس در ایرانشهر ساعت ۹ صبح روز جمعه از مقابل فرمانداری آغاز می شود و بعد از طی مسیر درمقابل مسجدآل رسول بعد از قرائت قطعنامه و سخنرانی فرماندار به پایان می رسد.
انتهای پیام/۳۳۳۹



کد مطلب: 56710

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56710/روز-قدس-فریاد-سراسر-نفرین-مردم-آزاده-جهان-تن-شرم-آور-رژیم-غاصب-اسرائیل-طنین-انداز-خواهد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir