کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

4/ گزارش عصر هامون از روز حمایت از حق و نفرت از باطل؛

مولوی چاکرزهی؛راهپیمایی روز قدس تا روز محو رژیم غاصب اسرائیل ادامه دارد

3 مرداد 1393 ساعت 11:35

امام جماعت اهل سنت مسجد خاتم الانبیاءزاهدان گفت: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قطعا لرزه بر اندام اسراییل و حامیان آنها خواهد انداخت.


مولوی خان محمد چاکرزهی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از پیامدهای برگزاری راهپیمایی روز قدس است، اظهار داشت: روز جهانی قدس، نماد وحدت و انسجام امت اسلام و تجلی اراده همه آزادیخواهان جهان در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف است.
وی افزود: حضور گسترده امروز مردم ایران و استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قطعا لرزه بر اندام اسراییل و حامیان آنها خواهد انداخت.
مولوی چاکرزهی با اشاره به اینکه روز قدس روز بیدار و نماد استکبار ستیزی مسلمانان جهان است بیان کرد: نام گذاری این روز از ابتکارات ارزشمند امام خمینی (ره) است که با وجود گذشت سال ها همچنان پابرجاست و تا محو شدن رژیم اشغالگر قدس از صفحه روزگار، ادامه خواهد یافت.
امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء زاهدان ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی کشورهای عربی در قبال این جنایت ها در غزه، سکوتی خفت بار و نشانگر بی تفاوتی آنها در قبال آرمان فلسطین و دیگر مسلمانان است.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 56997

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/56997/مولوی-چاکرزهی-راهپیمایی-روز-قدس-محو-رژیم-غاصب-اسرائیل-ادامه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir