کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه پیام نور چابهار:

نابودی غده سرطانی اسرائیل تنها راه نجات قدس شریف است

3 مرداد 1393 ساعت 11:51

رئیس دانشگاه پیام نور چابهار گفت: بیش از شصت دهه مماشات و تمکین کردن کشورهابخصوص همسایگان عرب باعث بوجود آمدن رژیم سفاک خون خواری شده که از هیچ جنایتی دریغ نمی کند و تنها راه نجات نابودی این رژیم جعلی است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، مرتضی پورملایی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار داشت: ژیم غاصب صهیونیستی ۶۵ سال است که خون مسلمانان را مثل زالو می مکد و باحمایت برخی کشورهای مدعی حقوق بشر غربی و عربی دست به وحشیانه ترین جنایت ها برعلیه مردم مظلوم فلسطین و غزه زده است و کودکان و زنان بی دفاع را به خاک و خون کشیده اند.
وی با محکوم کردن این اجنایات هولناک افزود: از تمام انسانهای آزادیخواه و به معنی واقعی مدافع حقوق بشر خواهانم که ساکت ننشینند و به ویژه در این روزجهانی و در کنار بقیه مسلمانان جهان از این رژیم غاصب صهیونیستی اعلام برائت و انزجار نمایند و جنایت وحشیانه آنها را محکوم نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار بیان کرد: حملات رژیم صهیونیستی به منزله دفاع از خود نیست بلکه تجاوز نظامی انتقام جویانه ای است که از قبل برنامه ریزی شده و نیروهای اشغال گرعلیه غیر نظامیان تحت اشغال انجام می دهند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 57003

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/57003/نابودی-غده-سرطانی-اسرائیل-تنها-راه-نجات-قدس-شریف

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir