کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار زاهدان:

پرورش طیور در زاهدان جدی گرفته شود

4 مرداد 1393 ساعت 9:38

فرماندار زاهدان گفت: باید از ظرفیت‌های خاص منطقه‌ای برای پرورش طیور و جذب سرمایه‌گذاران به صورت بهینه استفاده شود و این مهم در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور فرماندار ودیگر اعضا تشکیل شد.
فرماندار زاهدان در این جلسه اظهار کرد: به منظور کارشناسی دقیق طرح‌های کشاورزی، تشکیل کمیته‌های کارشناسی در زیر مجموعه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان ضروری است.
عباسعلی ارجمندی افزود: در این کارگروه، 33 پرونده متقاضی طرح‌های کشاورزی، دامداری و مرغداری مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: برای آسیب شناسی و بهره‌وری مناسب از جلسات این کارگروه لازم است با تشکیل کمیته‌های تخصصی، نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف در زمینه طرح‌ها دریافت و بررسی شود.
فرماندار زاهدان، بر ساماندهی اراضی وهمچنین اجرای طرح‌های کشاورزی در حوزه دامداری، طیور و به ویژه مرغداری تاکید کرد و خواستار آن شد که ظرفیت‌های خاص منطقه‌ای برای پرورش طیور و جذب سرمایه‌گذاران در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد.
ارجمندی در ادامه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی زاهدان بر حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از هرگونه فعالیت غیرقانونی کشاورزی و بهره‌برداری از زمین‌های منابع طبیعی تاکید کرد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 57051

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/57051/پرورش-طیور-زاهدان-جدی-گرفته-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir