کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار ؛

اجرای طرح بین المللی مستشهدین عاشورا در چابهار آغاز شد

5 مرداد 1393 ساعت 9:51

معاون تبلیغات اسلامی چابهار گفت: طرح جامع و بزرگ مستشهدین عاشورا به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در سطح شهرستان در حال اجراست.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از چهاربهاران،غلامرضا آرامش اظهار داشت : طرح مستشهدین عاشورا طرحی ابتکاری از طرف موسسه کبوتران زمینی بوده و اداره تبلیغات اسلامی به عنوان کمک کننده و بسط دهنده این طرح معنوی و بین المللی با آن نهاد همکاری می نماید.
وی هدف از اجرای این طرح را زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورای حسینی در افکار عمومی جهان دانست و افزود: زنده نگه داشتن واقعه کربلا در حقیقت زنده نگهداشتن دین مبین اسلام است و با توجه به گسترش وقایع و اتفاقات ضد شیعی و تخریب اذهان ملت ها دنیا نسبت به مذهب حقه شیعه و تلاش یعضی از کشورها برای ثبت روز عاشورا به عنوان روز فرح و شادی این طرح اجرا خواهد شد.
آرامش انجمن کبوتران زمینی را نهادی از تشکل های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب عنوان کرد و افزود: این طرح با نام ((مستشهدین عاشورا )) برنامه ریزی و اجرا می شود .
معاون تبلیغات چابهار در خصوص نحوه برگزاری این طرح  گفت: در این طرح بین المللی با جمع آوری امضاء از افراد بشر دوست و عدالت خواه ایران و جهان فارغ از هر گونه سلیقه و نگرش مذهبی و سیاسی می نماید که روز عاشورا را به عنوان (روز جهانی یادمان جنایت جنگی عاشورا ) در سازمان ملل متحد ثبت نماید .
وی محکوم نمودن جنایات صورت گرفته در فاجعه کربلااز منظر بشر دوستانه را از اهداف دیگر طرح عنوان کرد و اذعان داشت: بایستی افکار عمومی دنیا و اذهان جهانیان نسبت به این امر متوجه گردد و صدای مظلومیت شیعه به گوش مردم دنیا برسد.
اجرای این طرح عظیم آغاز گردیده و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت ، پیش بینی شده است با حداقل ۲۰ میلیون امضای مردمی جمع آوری شده از طریق سایت www0ashoora.org و پرکردن نمونه فرم ذیل به سازمان ملل ارائه شود .مستلزم اهتمام جدی کلیه مجموعه های مردمی و غیر دولتی می باشد
نام                                           تلفن تماس                     امضاء                         اثر انگشت
نام خانوادگی
کشور                                             دین
شهر                                                مذهب
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 57088

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/57088/اجرای-طرح-بین-المللی-مستشهدین-عاشورا-چابهار-آغاز

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir