کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی نایب رئیس مجلس از عملكرد رمضانی سیما

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 5 مرداد 1393 ساعت 10:55

حجت الاسلام والمسلمین "ابوترابی فرد، "نایب رئیس مجلس از عملكرد سیما به ویژه در ایام ماه مبارك رمضان و به تصویر كشیدن حضور با شكوه مردمی در روز جهانی قدس قدردانی كرد.


به گزارش سرويس فرهنگ و هنر عصر هامون، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین "ابوترابی فرد" در این نشست با قدردانی از برنامه‌های رمضانی سیما ، این برنامه‌ها را در جهت نشر معارف اسلامی ارزیابی كرد. وی همچنین انعكاس راه پیمایی عظیم مردم در روز قدس را در شبكه های مختلف سیما ارزشمند دانست و از تلاش همه كسانی كه در این امر تلاش كردند قدردانی كرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به مدیران سیما گفت: هم اكنون مسئولیت سنگین و دشواری برای نمایش اقتدار نظام در منطقه ، كشورهای اسلامی و جهان، به عهده شماست.

وی ضمن بیان موعظه اخلاقی در این جلسه گفت: تقوا حضور دین در حوزه زندگی و در متن تلاش های انسانی است و انسان مومن متقی با دو پوشش ایمان و عمل صالح به كار و كوشش مشغول است.

نائب رئیس اول مجلس از مدیران سیما خواست در ساخت برنامه ها فضایی ایجاد كنند كه مخاطب استدلال و استحكام سخن برآمده از ارزش های اسلامی را به خوبی درك كند.

وی با اشاره به آیه شریفه «قولوا، قولاً سدیدا» تاكید كرد برنامه سازی و تولید آثار هنری چنان چه با سخن ارزشی محكم و متقن همراه باشد، در انتقال ارزش ها موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 57114

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/57114/قدردانی-نایب-رئیس-مجلس-عملكرد-رمضانی-سیما

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir