تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
ناصر کاشانی از تأمین منابع مالی برگزاری مسابقات ووشوی غرب آسیا در استان خبر داد.
منابع مالی مسابقات ووشوی غرب آسیا در  استان تامین شد
منابع مالی مسابقات ووشوی غرب آسیا در استان تامین شد
به گزارش خبرنگار ورزشی عصر هامون، چندی پیش خبری مبنی بر برگزاری مسابقات بین المللی ووشوی غرب آسیا به میزبانی استان سیستان و بلوچستان با حضور 13 کشور در بهمن ماه سال جاری منتشر شد که عباس شیبک رییس هیئت ووشو استان در گفت و گویی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان است که در این سطح مسابقات در استان برگزاری می کنیم بیان کرد: برای برگزاری این مسابقات با مشکلات مالی مواجه هستیم و امیدواریم مسئولان در تامین هزینه های این مسابقات همکاری لازم را انجام دهند تا با میزبانی این رقابتها افکار جهان را نسبت به استان سیستان و بلوچستان تغییر دهیم.
پس از آن ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بازدید از سالن برگزاری مسابقات و دیدار با اعضای هیئت ووشو قول پیگیری و بررسی مشکلات را داد.
ناصر کاشانی در این خصوص در جلسه شورای ورزش سیستان و بلوچستان خبر داد: وزیر ورزش تأمین منابع مالی برگزاری مسابقات ووشوی غرب آسیا در استان را بر عهده گرفت.
وی در خصوص دیگر مشکلات ورزشی استان افزود: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم؛ وی برای حل این مشکلات قول مساعد داد.
نماینده مردم زاهدان با اشاره به اینکه مشکلات پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی استان به زودی حل می‌شود بیان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه ورزش‌های بومی و محله‌ای استان در نظر گرفته شده است که به زودی با راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی ورزشی، زمینه حضور جوانان جویای نام استان در تیم‌های برتر کشوری فراهم می‌شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcai6nm.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ورزش کار
دمش گرم خدا خیرش بده بالاخره یکی به ورزش استان اهمیت داد
اقاي كاشاني مشكلات بهزيستي سيستان وبلوچستان كه با طيفي وسيعي از مردم سر وكار دارد چه شد؟اقدامات عملي تان چيست بهزيستي دز بحران وشما ....