ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> اختلاف ۲ طایفه در زاهدان منجر به صلح و سازش شد‌ | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
با میانجی‌گری قرارگاه قدس و دفتر نهاد مقام معظم رهبری/

اختلاف ۲ طایفه در زاهدان منجر به صلح و سازش شد‌

مسئول قبایل و طوایف نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: با میانجی‌گری دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس جنوب شرق، درگیری دو طایفه گرگیچ و شاهوزهی منجر به صلح و سازش شد.
اختلاف ۲ طایفه در زاهدان منجر به صلح و سازش شد‌
اختلاف ۲ طایفه در زاهدان منجر به صلح و سازش شد‌
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، حسین قاسمی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضام امسال، وقوع نزاع و درگیری بین دو طایفه گرگیچ و شاهوزهی منجر به کشته و زخمی شدن طرفین شد.
مسئول قبایل و طوایف نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: در راستای حل و فصل اختلاف بین دو طایفه گرگیچ و شاهوزهی با میانجی‌گری قرارگاه قدس جنوب شرق و نهاد رهبری در امور اهل سنت استان، نشستی امروز در محل نهاد در زاهدان برگزار شد.
قاسمی عنوان کرد: در این جلسه، طایفه شاهوزهی قاتل را به صورت خودمعرف تحویل دادند تا از طریق قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق به مقامات قضایی تحویل ‌و مراحل قانونی در این زمینه طی شود.
وی اضافه کرد: طوایف گرگیچ و شاهوزهی در این نشست متعهد شدند از درگیری و اقدامات خودسرانه اجتناب و با واگذاری اختیارات به نهاد رهبری در امور اهل سنت استان و قرارگاه قدس، زمینه صلح و سازش هرچه بیشتر را فراهم سازند.
انتهای پیام/ 9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfymdt.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما