تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد استان استان سیستان و بلوچستان از کمک 201 میلیون ریالی مردم این استان به مردم مظلوم غزه و فلسطین خبر داد.
کمک 201 میلیون ریالی مردم سیستان و بلوچستان به مردم غزه و فلسطین
کمک 201 میلیون ریالی مردم سیستان و بلوچستان به مردم غزه و فلسطین
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان در کمک‌های بشر دوستانه بسیار پیش قدم هستند، اظهار داشت: مردم استان از روز جهاني قدس تاکنون 201 ميليون ريال به مردم غزه کمک کردند که بيشترين ميزان کمک هاي مردمي مربوط به شهرستان هاي زاهدان، چابهار و ايرانشهر مي باشد.
این مسئول متذکر شد: پايگاه هاي کميته امداد همچنان آماده پذيرش کمک هاي مردمي در همه موارد به خصوص کمک به مردم مظلوم فلسطين هستند و مردم در تمامي روزهاي هفته از طريق نمابر کميته امداد و همچنين شماره حساب 0216068516005 نزد بانک ملي شعبه مرکزي زاهدان مي توانند به ملت مظلوم غزه کمک رساني کنند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در مورد نحوه ارسال این کمک‌های مردمی به مرد بی‌پناه غزه و فلسطین بیان داشت: تمام کمک‌های مردمی که با عنوان غزه و فلسطین جمع‌آوری می‌شود توسط مرکز کمیته امداد کشور جمع‌آوری و به حساب معاونت امور بین‌الملل واریز می‌شود و سپس از طریق هماهنگی با وزارت امور خارجه این کمک‌ها به مردم غزه و فلسطین رسانده می‌شود.
انتهای پیام/7250 https://www.asrehamoon.ir/vdchkmnm.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما