کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سارقان موسسه مالی فرشتگان قاچاقچیان مواد از آب در آمدند

14 مرداد 1393 ساعت 12:46

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سارقان مسلح موسسه مالی اعتباری فرشتگان زاهدان قاچاقچیان مواد مخدر بودند.


به گزارش خبرنگار انتظامی عصر هامون، سردار حسین رحیمی در تشریح جزییات خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از موسسه مالی و اعتباری فرشتگان زاهدان در تیرماه گذشته، ماموران اقدامات گسترده تخصصی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: این سارقان مسلح که از اتباع بیگانه غیر مجاز (افغانی) بودند پس از سرقت موسسه مالی و اعتباری فرشتگان خود را به اردوگاه افغانی ها معرفی می کنند و با پول دولت به کشور افغانستان منتقل می شوند.
سردار رحیمی ادامه داد: پس از حضر در افغانستان با پول سرقتی اقدام به خرید مواد مخدر می کنند و به صورت قاچاقی وارد استان می شوند.
وی در ادامه بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی هویت یکی از سارقان که از اتباع بیگانه غیرمجاز است، شناسایی کرده و هنگام تردد در خیابان مورد شناسایی و پس از تعقیب و گریز در یکی از خیابان های شلوغ زاهدان از سوی ماموران انتظامی دستگیر می شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این گروه پس از سرقت از موسسه اعضاء بیشتری را جهت سرقت های بعدی به گروه اضافه می کردند اظهار داشت: در تعاقب اعترافات متهمین مامورین به مخفی گاه آنها پی برده و با حضور در محل یک کیلو کریستال از باقی مانده مواد مخدر و چند قبضه سلاح کشف کردند و سرقت های بعدی این گروه که سرقت از دو بانک بود ناکام ماند.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 57613

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/57613/سارقان-موسسه-مالی-فرشتگان-قاچاقچیان-مواد-آب-آمدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir