کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره صنعت معدت و تجارت

چابهار قطب تولید تن ماهی کشور است

16 مرداد 1393 ساعت 7:47

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان از نقش ممتاز صنعت در اشتغال زایی، توسعه پایدار و ایجاد ثروت در استان تاکید کرد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از چهاربهاران، نادر میرشکاری در این بازدید ضمن اشاره به قابلیتهای خوب شهرستانهای چابهار و کنارک در بخش تولید تن ماهی اظهارداشت: از تولیدکنندگان‌ تن‌ ماهی‌ برای‌ همکاری‌ در تنوع‌ تولید و تدوین‌ استانداردهای‌ ملی‌ درخواست می کنم تا‌ با برنامه ریزی های دقیق در جهت تنوع‌ تولید با ذائقه‌های‌ گوناگون‌ اقدام کنند.‌
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ضمن تشریح سیاست ها و اهداف این سازمان در جهت حل مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی استان، آمادگی خود را برای ایجاد هر نوع تعامل و همکاری بمنظور بر طرف کردن مشکلات بر سر راه تولید در منطقه را اعلام کرد.
وی افزود:تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدها، تسهیل در فرایند وثیقه جهت ضمانت های بانکی ، تشکیل جلسات تخصصی در خصوص بررسی دقیق مشکلات ، پیگیری و تعیین تکلیف و استهمال معوقات و بدهی بانکی واحدهای صنعتی از جمله مشکلات واحدهای صنعتی است که با حمایتها و پیگیری های مقام عالی وزارت تلاش در جهت حل مشکلات خواهیم کرد.
میرشکاری با اشاره به نقش ممتاز صنعت در اشتغال زایی و توسعه پایدار و ایجاد ثروت در استان، بر تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی در جهت حل مشکلات فرآروی صنعتگران تاکید کرد.
وی به منابع موجود نزد بانک های استان اشاره کرد و افزود: از بانک ها اعم از خصوصی و دولتی انتظار می رود تا با پرداخت تسهیلات سرمایه ی در گردش ، صاحبان صنایع را در جهت حفظ پایداری و توسعه ی واحد های تولیدی یاری رسانند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان از آمادگی کارگروه های تخصصی بخش صنعت استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و تاکید کرد: اهتمام مدیریت عالی استان به حمایت از صنعت است و برای تحقق این مهم از تمام سازوکارها و ابزار قانونی استفاده خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن حضور در جلسه شورای اداری استان که در شهرستان چابهار برگزار شد از واحدهای تولیدی تن ماهی در جنوب استان بازدید کرد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 57706

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/57706/چابهار-قطب-تولید-تن-ماهی-کشور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir