تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
وزیر علوم هفته آینده برای ارائه توضیحاتی درباره مسائل و مشکلات دانشگاه‌های سیستان بلوچستان، کرمان و اردبیل راهی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌شود.
مشکلات دانشگاه های سیستان و بلوچستان وزیر علوم را به مجلس کشاند/ فرجی دانا در یک قدمی استیضاح
مشکلات دانشگاه های سیستان و بلوچستان وزیر علوم را به مجلس کشاند/ فرجی دانا در یک قدمی استیضاح
به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه عصر هامون، فرجی دانا وزیر علوم و تحقیقات و فناوری یکشنبه هفته آینده با حضور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری برای بررسی مسائل دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و اردبیل حاضر می شود.
گفتنی است در جلسه بررسی مسائل دانشگاهها و مراکز آموزش‌عالی در استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان، اردبیل علاوه بر حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسای دانشگاههای پیام‌نور، علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای و رؤسای دانشگاههای مادر سه استان مذکور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شرکت خواهند کرد.
نگرانی‌های نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر علوم همچنان پا برجاست
قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با نگرانی‌های نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر علوم گفت: عملکرد وزیر علوم نگرانی‌هایی را برای برخی‌ از نمایندگان مجلس ایجاد کرده و اخیرا جلسه‌ای با فرجی‌دانا داشتیم که در این جلسه وی گزارشی از فعالیت‌های خود برای برطرف کردن نگرانی‌های نمایندگان ارائه کرد.
وی افزود: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه‌ای که با وزیر علوم داشتند، صریحا و دوستانه دغدغه‌های خود را اعلام کردند و از وزیر علوم خواستند برای رفع این نگرانی‌ها اقدام کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته وزیر علوم فعالیت‌هایی را برای از بین بردن دغدغه‌های نمایندگان انجام داده ولی نمایندگان منتظر اقدامات بعدی فرجی‌دانا هستند و نگرانی‌های آنها همچنان باقی است.
جعفری با بیان اینکه شنبه وزیر علوم برای جلسه تعیین تکلیف استیضاح با نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات به مجلس می‌آید، گفت: وزیر علوم قرار شده یکسری اقدامات را انجام دهد و شنبه آینده‌ در جلسه‌ای که با نمایندگان کمیسیون دارد مشکلات بررسی شده و نمایندگان برای اقدام بعدی تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/7250
https://www.asrehamoon.ir/vdcdn50k.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مشكلات بهزيستي سيستان وبلوچستان كه اينقدر بحراني است هيچوقت توسط اين نمايندگان وكيل دوله دنبال نشد حيف از راي براي اينا...