تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶
اگر از علاقمندان و طرفداران بازی‌های معمایی هستید، بازی 2048 از از دست ندهید. این بازی با به چالش کشیدن ذهن شما، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
2048، یک بازی ساده و البته اعتیاد آور + دانلود
2048، یک بازی ساده و البته اعتیاد آور + دانلود
به گزارش سرويس فناوري عصر هامون، 2048 یک بازی پرطرفدار معمایی است که در سبک بازی‌های فکری و پازلی می‌باشد، این بازی توسط گابریل سایرولی برای رایانه و تلفن‌های هوشمندی که با سیستم عامل‌های اندروید، آی. او. اس و ویندوزفون می‌باشد، عرضه شده است که می‌تواند ذهن شما را به چالش بکشاند و ساعت‌ها مشغول خود کند، 2048 در مدت کوتاهی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. زمانی که برای اولین بار بازی را اجرا می‌کنید با یک جدول چهار در چهار رو به رو می‌شوید که دو تا از آن‌ها پر شده است و شما باید سعی کنید تا اعداد یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا سر انجام به عدد 2048 دست یابید.
بازی محدودیت زمانی ندارد اما برای دست یافتن به عدد 2048 به عنوان اولین بار کار آسانی نیست پس باید تلاش کنید تا به این عدد برسید. همچنین از طریق وب‌سایت سازنده این بازی می‌توانید 2048 را در محیط وب بازی کنید. محیط ساده در کنار طراحی فلت اما رنگی، مراحل چالش برانگیز، قابلیت بازی به صورت چند نفره، به اشتراک گذاری امتیازات با دوستان، سازگار با گوشی‌ها و تبلت‌ها از ویژگی‌های این بازی زیبا می‌باشد.

 • تصاویر محیط بازی، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید



   

 • دانلود و مشخصات فایل


  ● دانلود بازی برای رایانه
- 1.15 مگابایت - اجرا در ویندوزهای XP, 7, 8

  ● دانلود بازی برای اندروید - 5.50 مگابایت - اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
  ● دانلود بازی برای آی. او. اس - 1.19 مگابایت - اجرا در iOS 4.3 و بالاتر
  ● دانلود بازی برای ویندوزفون - 2 مگابایت
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:



انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcbzwbs.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما