کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره برق شهرستان مهرستان ،

تعداد ۱۵۰ پایه چراغ کامل برای روشنایی معابر سطح شهر نصب گردیده است

21 مرداد 1393 ساعت 9:15

رئیس اداره برق مهرستان از نصب ۱۵۰ پایه چراغ کامل برای روشنایی معابر سطح شهر مهرستان خبر داد .


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از بامهرستان،حامد شهرکی،رئیس اداره برق شهرستان مهرستان به نصب پایه چراغ برای روشنایی سطح شهر اشاره نمود و در ادامه افزود : تعداد ۱۵۰ پایه چراغ کامل با اعتبار ۲۲۵ میلیون ریال به منظور روشنایی معابر سطح و حومه شهرستان مهرستان از اغاز سال جاری نصب گردیده است .
رئیس اداره برق مهرستان در ادامه بیان داشت : کار روشنایی معابر سطح شهر و همچنین سایر نقاط شهرستان مهرستان همچنان ادامه دارد و در این زمینه قصد داریم تمامی نقاط سطح شهر و اماکنی که نیاز به روشنایی دارند را چراغ نصب نمائیم .
شهرکی در ادامه افزود : همچنین در سال جاری مانند سال گذشته کار توسعه شبکه برق در روستاهایی که نیاز به توسعه شبکه برق دارند انجام می شود .
شهرکی در پایان افزود : مردم هر منطقه در امر نگهداری از لامپ ها و چراغ ها همکاری نمایند چونکه متاسفانه بسیاری از چراغ هایی که ما نصب نموده ایم توسط بچه ها شکسته می شوند که باعث تاریکی این مناطق می شود و انتظار ما از مردم این می باشد که از چراغ هایی که با هدف روشنایی نصب می کنیم مواظبت و نگکهداری نمایند چونکه این امکانات متعلق به خود مردم می باشد .
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 58021

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58021/تعداد-۱۵۰-پایه-چراغ-کامل-روشنایی-معابر-سطح-شهر-نصب-گردیده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir