کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فروش تراکم در باشگاه‌های لیگ برتری!

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 22 مرداد 1393 ساعت 11:46

رییس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ گفت: با تمام متخلفان و مدیرانی که سقف قراردادها را رعایت نکردند برخورد قاطع خواهیم داشت.


به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، علیپور، رییس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ گفت: با تمام متخلفانی که سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند، برخورد خواهیم کرد. همچنین با مدیرانی که تخلف کرده‌اند نیز برخورد قاطع خواهیم کرد و ‌آنها را از مدیریت محروم می‌کنیم.

وی افزود: 5 تیم که گفته می‌شد سقف قراردادها را رعایت نکرده‌اند که یکی از آن تیم‌ها، ذوب‌آهن بود با بررسی مشخص شد که این تیم سقف قراردادها را رعایت کرده است و چهار تیم دیگر تا دوشنبه آینده فرصت دارند که قراردادهایشان را کاهش دهند و به سقف مشخص شده برسانند.

علیپور در ادامه بیان داشت: اگر متوجه شدیم که قراردادی خارج از قوانین سازمان لیگ وجود دارد به طور حتم با مسئولان آن برخورد خواهیم کرد.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ تصریح کرد:‌ روز گذشته مسئولان استقلالی قرارداد 9 بازیکنان را برای اصلاح به باشگاه بردند و قرار است پس از نهایی کردن قرارداد جدید این بازیکنان، آنها را به کمیته بازگردانند.

عل‌پور افزود: هیچ مماشاتی با متخلفان نخواهد شد در حال حاضر تمام قراردادها در طبقه دوم سازمان لیگ زیر نظر سازمان بازرسی در حال بررسی می‌باشد.

وی تاکید داشت: قرارداد بازیکنی که طبق نظر مردم و کارشناسان گفته می‌شد که سال گذشته رقم قراردادش دو و نیم میلیارد بود و امسال رقم قراردادش یک میلیارد می‌باشد نیز در حال بررسی است.

علیپور تاکید کرد: شنیده شده است شورای شهر و شهرداری های برخی مناطق مناطق اقدام به فروش تراکم در پی عقد قرارداد غیر قانونی با بازیکنان فوتبال کرده اند.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 58095

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58095/فروش-تراکم-باشگاه-های-لیگ-برتری

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir