تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که شب گذشته وارد تهران شد، امروز (یکشنبه) با رئیس جمهور، وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفتگو می‌کند.
آمانو وارد تهران شد/ دیدار با رئیس جمهور، ظریف و صالحی برنامه‌های امروز مدیرکل آژانس
آمانو وارد تهران شد/ دیدار با رئیس جمهور، ظریف و صالحی برنامه‌های امروز مدیرکل آژانس
به گزارش سرويس سياسي عصر هامون، "یوکیا آمانو" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شب گذشته برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان وارد تهران شد.

وی قرار است در مدت حضورش در تهران با "حسن روحانی" رئیس جمهور، "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه و "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفتگو کند.

سفر آمانو در چارچوب تلاش‌ها برای پیشبرد گفتگو و همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفته است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سفر روز یکشنبه مدیرکل آژانس به تهران گفت: آمانو درباره ادامه همکاری‌های ایران و آژانس در قالب "چارچوبی برای همکاری" که سال گذشته امضا شد به ایران سفر می کند.

رضا نجفی افزود: در سفر پیشین مدیرکل آژانس به تهران با توجه فرصت کم زمانی و فشردگی برنامه‌ها، امکان ملاقات مدیرکل با ریاست محترم جمهوری فراهم نشد ولی در این سفر ملاقات آمانو با دکتر روحانی برای روز یکشنبه تنظیم شده است تا گفتگویی در بالاترین سطح بین ایران و آژانس بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdciqraw.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما