کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات فوتسال جام شهدای غزه در نوک آباد برگزار شد+ تصاویر

27 مرداد 1393 ساعت 12:53

بخشدار نوک آباد از برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای غزه در بخش نوک آباد خبرداد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون  ،علی کرد در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای غزه بخش نوک آباد در گفت و گو با خبرنگار نوک آباد تفتان ما، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جام ارج نهادن جامعه ورزش به ویژه فوتبال به مقام شامخ شهدا و ایثارگن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان این مرز و بوم و همچنین حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه است.
وی تصریح کرد: هدف دیگر از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان درراستای تحکیم بنیه اعتقادی ومعنوی آنان وایجاد روحیه نشاط در بین جوانان روستایی است.
بخشدار نوک آباد افزود: ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات دررشته های مختلف ورزشی دربین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری درراستای نهادینه کردن سه عامل اساسی:تحصیل، تهذیب ،ورزش جامه عمل بپوشانیم.
کرد گفت: این مسابقات فوتسال با حضور ۶ تیم شامل ۲ گروه از شهرداری، کمیته امداد، بخشداری، اداره راه، پاسگاه و آموزش و پرورش در سالن چمن بخش نوک آباد برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: بازی نیمه نهایی بین تیم پاسگاه، شهرداری، آموزش و پرورش این بخش با برد تیم بخشداری به پایان رسید.
بخشدار نوک آباد در پایان اظهار داشت: بازی فینال بین تیم های پاسگاه و بخشداری برگزار شد که با برد تیم بخشداری نوک آباد با نتیجه ۳ بر ۴ در ضربات پنالتی به پایان رسید.









انتهای پیام/4382
 


کد مطلب: 58370

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58370/مسابقات-فوتسال-جام-شهدای-غزه-نوک-آباد-برگزار-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir