کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خاش،

آزادگان، گنجینه‌ای از فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت هستند

31 مرداد 1393 ساعت 0:39

فرماندار خاش گفت : آزادگان با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی شدند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،محمد اکبر چاکرزهی در مراسم تجلیل از آزادگان خاش که در محل فرمانداری برگزار گردید، اظهار داشت: دلاوری‌ها و پایداری‌های راسخ آزادگان و بسیجیان در ایام دفاع مقدس امروز به عنوان برگ زرین تاریخ نظام اسلامی درخشیده و مایه آبروی ایرانیان هستند.
وی ادامه داد: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز که الگو و اسوه حضرت زینب ( س ) بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و با افتخار به ایران اسلامی بازگردند.
چاکرزهی تصریح کرد: آزادگان با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی شدند.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی امروز قدردان و سپاسگزار حقیقی رشادت‌های رزمندگان و آزادگان سرافراز هستند، خاطر نشان کرد: باید با اطاعت و پیروی از ولایت فقیه زمینه را برای عزت هرچه بیشتر نظام اسلامی در صحنه جهانی مهیا کرده و موجب برتری اسلامی شویم.
فرماندار خاش یادآور شد: آزادگان و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی تمامی اهداف اشغالگرانه دشمنان را به یأس تبدیل کردند.
وی بیان کرد : این سرافرازان با دفاع از آرمان‌های امام راحل و ایستادگی بر ایمان قلبی خود در دفاع از میهن اسلامی ایران کارنامه‌ای درخشان از خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر جای گذاشتند.
نماینده عالی دولت در خاش آزادگان را افتخارات کشور و مجاهدات آنان را برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواند و تأکید کرد : باید جایگاه این عزیزان همواره در جامعه ارج نهاده شده و یاد و خاطرات آنها نیز جاویدان بماند.
گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۱ آزاده شهرستان خاش تجلیل گردید .
انتهای پیام /4382


کد مطلب: 58608

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58608/آزادگان-گنجینه-ای-فرهنگ-انسان-ساز-دوران-اسارت-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir