کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بان کی مون به سرزمین‌های اشغالی می‌رود

افکار نیوز , 23 مرداد 1392 ساعت 12:55

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که دبیرکل این سازمان قصد دارد ظرف چند روز آینده برای نشان دادن حمایت از مذاکرات صلح میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی به خاورمیانه سفر کند.


به گزارش عصر هامون، خبرگزاری شینهوا اعلام کرد، بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل قصد دارد به اردن رفته و با ملک عبدالله دوم و وزیر امور خارجه این کشور دیدار کند. وی پس از آن به رام‌الله و بیت‌المقدس می‌رود.

"اردواردو دل بوی"، معاون سخنگوی سازمان ملل در جریان کنفرانس خبری اعلام کرد، بان کی مون احتمالا با محمود عباس،‌ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و با شیمون پرز رئیس و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگو می‌کند.

معاون سخنگوی سازمان ملل افزود: دبیرکل این نهاد بین‌المللی همچنین قصد دارد با مذاکره‌کنندگان فلسطینی و اسرائیلی و مارتین ایندیک، فرستاده ویژه آمریکا در مورد مذاکره فلسطین و اسرائیل گفت‌وگو کند.

معاون سخنگوی سازمان ملل در پاسخ به این مساله که آیا بان کی مون پیامی ویژه برای رهبران فلسطینی و اسرائیلی درگیر در مذاکرات صلح دارد یا خیر گفت: پیام وی درباره حمایت از مذاکرات صلح در خاورمیانه است و بان کی مون به عنوان یکی از طرف‌های مذاکرات چهارجانبه صلح خاورمیانه این پیام را به دو طرف می‌رساند.
انتهای پیام/۵۰۸۲


کد مطلب: 5871

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/5871/بان-کی-مون-سرزمین-های-اشغالی-می-رود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir