کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته دولت صورت گرفت

پروژه ۳۰ واحدی جهاد کشاورزی شهرستان چابهار افتتاح شد

4 شهريور 1393 ساعت 10:07

پروژه 30 واحد مسکونی کارکنان اداره جهاد کشاورزی با حضور فرماندار ویژه و جمعی ازمسئولین در شهرستان چابهار مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، رئیس جهادکشاورزی شهرستان چابهار در حاشیه این افتتاح  به خبرنگار چهاربهاران گفت: پروژه مذکور در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر از زمینهای تغییر کاربری شده جهاد کشاورزی است.
بامبری افزود: واحدهای مسکونی در ۱۵ واحد و ۶ بلوک  دوطبقه که هربلوک یک واحد همکف و دو واحد در طبقه اول و دو واحد در طبقه دوم  با زیر بنا میانگینی ۱۰۶متر مربع ساخته شده است.
وی بیان کرد: مجموع مبلغ هزینه شده طرح حدود ۱۳ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۶ میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن و مابقی اورده اعضای تعاونی مسکن اداره جهاد کشاورزی بوده است.
به گزارش چهاربهاران، در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت، فرماندار ویژه چابهار به همراه مسئولین شهرستان چابهار با غباروئی و عطرافشانی مزار پاک شهدا در گلزار شهدای گمنام شهرستان چابهار این هفته را آغاز کردند و مسئولین شهرستان با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان سیستان و بلوچستان از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران چابهار دیدار کردند.
در این روز چند طرح از پروژه های عمرانی شهرداری چابهار هم به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 58777

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58777/پروژه-۳۰-واحدی-جهاد-کشاورزی-شهرستان-چابهار-افتتاح

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir