کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سومین یادواره شهدای زینبیون در زاهدان برگزار می شود

2 مهر 1393 ساعت 8:06

سومین یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس مسجد حضرت زینب(س) زاهدان در آیینی باشکوه با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استانی برگزار می شود.


علیرضا کیخا فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت زینب (س) در گفت و گو با خبرنگار ایثار و شهادت عصر هامون با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زینبیون برای سومین سال پیاپی گفت: شهدایی که از خون خود گذشته‌اند و جان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند نیازمند برگزاری یادواره از جانب ما نیستند.
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا به دلیل این است تا ما روش و سلوک شهدا را یاد گرفته و دنبال کنیم.
کیخا هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و بیان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و انتقال مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.
فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب (س) اظهار داشت: در این یادواره یاد و خاطره 24 شهید والامقام مسجد حضرت زینب (س) گرامی داشته می‌شود.
وی به بیان برنامه‌های یادواره شهدای زینبیون پرداخت و گفت: در این یادواره حاج مهدی قربانی جانباز و آزاده از یادگاران دفاع مقدس از رزمندگان لشکر 31 ثارالله سخنرانی می‌کند.
کیخا در ادامه گفت: از دیگر برنامه های سومین یادوراه شهدای زینبیون افتتاح نمایشگاه زینبیون، نمایش کلیپ، اجرای سرود، قرائت بهترین نامه به شهید و اهدای هدایا به خانواده شهدا است.
فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب (س) در پایان با ادای احترام به مقام شهدای گمنام تصریح کرد: سومین یادواره شهدای زینبیون  امشب (چهار شنبه دوم مهرماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حضرت زینب(س) دانشگاه 11 با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 59591

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/59591/سومین-یادواره-شهدای-زینبیون-زاهدان-برگزار-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir