کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار

با مدیریت جهادی به بهترین شرایط تعلیم و تربیت می توان رسید/ فرهنگیان خادم دانش آموزان هستند

6 مهر 1393 ساعت 12:45

رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار گفت: با همت مضاعف و مدیریت جهادی و تلاش همه جانبه می توان به بهترین شرایط تعلیم و تربیت رسید.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از چهاربهاران، حبیب الله سراوانی در مراسم نمادین زنگ مقاومت در مدرسه راه انبیاء ضمن فرا رسیدن اول مهر و آغاز سال تحصیلی به تمامی دانش آموزان، پیشرفت و آبادانی کشور را در گرو وحدت دانست و اظهار داشت: اگر همه دست به دست هم بدهیم آموزش و پرورش فقط با کمک های دولت پویا و موفق نخواهد شد اگر همه دلها و اندیشه ها دست به دست همه بدهند ما می توانیم به آن چیزی که لایقتش را داریم برسیم.
معاون مدیر کل و مدیر آموش و پرورش شهرستان در راستای تحقق اهداف و برنامه های پروژه مهر به برخی از برنامه های آموزش و پرورش اشاره نمود و بیان کرد: توزیع کتب درسی دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی، تهیه و تنظیم برنامه های درسی کلاسهای درس تمامی مدارس، تشکیل شورای معلمان آموزشگاهها و سازماندهی نیروهای انسانی بخشی از برنامه های آموزش و پرروش شهرستان چابهار بوده است که به نحو شایسته در قبل از شروع سال تحصیلی انجام گرفته است .
سراوانی افزود: مهمترین سرمایه گذاری، پرورش نیروی انسانی و مهمترین محور توسعه است وآینده ما در گرو آموزش و پرورش نیروی انسانی است.
وی بیان کرد: از همه متمکنین و دلسوزان انتظار پیشرفت و آبادانی کشور را می طلبد.
مراسم آغاز سال تحصیلی در همه مدارس شهرستان چابهار و به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی راه انبیاء چابهار برگزار شد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 59704

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/59704/مدیریت-جهادی-بهترین-شرایط-تعلیم-تربیت-می-توان-رسید-فرهنگیان-خادم-دانش-آموزان-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir