کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار تکمیلی از حادثه ترور کارمند فرمانداری ایرانشهر؛

"بهرام باشنده" بر اثر شدت جراحت در گذشت

19 مهر 1393 ساعت 14:58

پزشک جراح بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر گفت: بهرام باشند مسئول امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر ساعاتی پس از اتمام عمل جراحی در گذشت.


به گزارش خبرنگار حوادث عصر هامون، بهرام باشنده مسئول امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر صبح امروز در حالی که قصد عزیمت به محل کار خویش را داشت قبل از بازگشایی مدارس، در مقابل منزل مسکونی خود واقع در خیابان "درزاده "توسط 2 فرد مسلح ناشناس که لباس ماموران شهرداری را به تن کرده بودند با اسلحه کلت کمری مورد هدف قرار گرفت که بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر مورد عمل جراحی قرار می گیرد.
ساعاتی بعد از اتمام عمل جراحی روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر در این خصوص اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت عمومی وی پس از سه ساعت عمل طاقت فرسا مساعد و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر است.
مدت زمانی از اعلام خبر روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر نمی گذرد که مهران امینی پزشک جراح بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر در گفت و گو با پهره اعلام کرد: بهرام باشنده دو ساعت پس از عمل جراحی بر اثر شدت جراحت در گذشت.
وی ادامه داد: سه گلوله از ناحیه شکم و دست و پا به باشنده اصابت کرده که علی رغم موفقیت آمیز بودن عمل جراحی پس از انتقال وی به بخش مراقبت های ویژه بر اثر شدت جراحت در گذشت.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 60145

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/60145/بهرام-باشنده-اثر-شدت-جراحت-گذشت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir