کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی؛

عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر نشان از استقلال نمایندگان در انتخاب کابینه است

چهاربهاران , 27 مرداد 1392 ساعت 9:02

نماینده مردم چابهار ، نیکشهر،کنارک وقصرقند درمجلس شورای اسلامی در واکنش به عدم رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی دولت گفت: کلیت اعضای کابینه پیشنهادی افرادی بسیار خوب وتوانمند بودند و همکاران ما در مجلس با تلاش شبانه روزی و با دقت وبا رعایت منافع جامعه و مصلحت به اکثر اعضای کابینه دولت تدبیر امید رای اعتماد دادند و بالطبع بر اساس اختیار واستقلالی که نمایندگان دارند به وزرای پیشنهادی رای و یا عدم کفایت می دهند.


به گزارش عصر هامون، یعقوب جدگال در خصوص عدم رای سه وزیر پیشنهادی دکتر روحانی اظهار داشت: عدم رای اعتماد سه وزیر آموزش و پرورش،ورزش وجوانان و وزارت علوم موضوعی متداول و معمولی بود که در دولتهای قبلی نیز اتفاق افتاده است .

وی در خصوص مطالبات مرم چابهار از دولت یازدهم گفت: با توجه به موقعیت ژئوپولیتیکی چابهار در استان و کشور این بندر مهم و حیاتی نیاز به توجه ویژه مسئولین و دولت دارد .

جدگال تصریح کرد: در هر کشوری بیشترین سرمایه گذاری و توجه دولتها به بنادر است چرا که بندر و راه آبی یکی از بهترین راه های ارتباطی و تبادل کالا بین کشورها می باشد.ما حصل این توجه اشتغال مردم و توسعه چابهار و در نتیجه کشور را در پی خواهد داشت.

وی همچنین بیان کرد: احداث راه اهن ، تکمیل راه ترانزیتی، پتروشیمی و فرودگاه از زیرساختهای بزرگ دیگری است که در دولتهای پیشین اقدامات و مطالعات اولیه انجام شده و امید داریم در این دولت به سرانجام برسد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 6024

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/6024/عدم-رای-اعتماد-مجلس-سه-وزیر-نشان-استقلال-نمایندگان-انتخاب-کابینه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir