کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خودروسازان رویکرد مشتری‌مدارانه داشته باشند / نحوه فروش خودرو نیاز به اصلاحات جدی دارد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 26 مهر 1393 ساعت 9:29

رضا رحمانی گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما در حوزه خودرو، نحوه فروش و خدمات پس از فروش است چراکه این حوزه به دلیل نقص‌هایی که دارد باید مورد اصلاحات جدی قرار بگیرد.


به گزارش سرويس اجتماعي عصر هامون، رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: الزام هرگونه بکارگیری استاندارد اجباری نیاز به تصمیمات کارشناسی و سنجیدن شرایط دارد؛ از این رو سازمان استاندارد برای الزام هرگونه استاندارد اجباری برای خودرو، باید با خودروسازان جلساتی را برگزار و مسائل حاشیه‌ای آن را حل و فصل کند.

وی به کاهش تولید خودرو در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشکل مبنایی ما کاهش تولید خودرو بود زیرا این بخش بیش از هر حوزه دیگری دچار معضلات تولید شد تا جایی که شاهد رشد منفی بالای 30 درصد تولید خودرو بودیم.

رحمانی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلات تیراژ تولید تا حدودی حل شده است، افزود: یکی از دغدغه‌های جدی ما در حوزه خودرو، نحوه فروش و خدمات پس از فروش است چراکه این حوزه به دلیل نقص‌هایی که دارد باید مورد اصلاحات جدی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر به مراتب شاهد نارضایتی مشتریان از نحوه فروش خودرو بودیم از این رو با توجه به تغییراتی که احتمالا قرار است در نوع قراردادها و نحوه فروش اتفاق افتد، امیدواریم شاهد رویکرد مشتری مدارانه خودروسازان در تعامل و برخورد با مشتریان باشیم.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 60349

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/60349/خودروسازان-رویکرد-مشتری-مدارانه-داشته-باشند-نحوه-فروش-خودرو-نیاز-اصلاحات-جدی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir