کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار نیمروز:

ماهواره ، ویرانگر ارزشهای اخلاقی و خانوادگی در جامعه است

28 مهر 1393 ساعت 13:03

فرماندار نیمروز گفت: در واقع ماهواره دارای اثرات منفی روانی، اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی بر روی کاربران خود می گذارد و تاثیرات و پیامدهای برنامه های شبکه ماهواره ای ترویج سبک زندگی غربی با مظاهر شرق است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از  خبرنیمروز ؛ تقی طاهری اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای با موضوع سیاسی و امنیتی که هدفشان براندازی نظام اسلامی است تلاش می کنند تا مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بدبین کنند و اعتماد آنها را نسبت به نظام اسلامی و مسئولان آن کاهش یا سلب کنند.
 
وی تصریح کرد: از دیگر تبعات حضور بدون کنترل و حتی با کنترل ماهواره بر خانواده است ورود ماهواره به خانه را می توان به منزله ورود یک فرد نامحرم و لاابالی دانست که دوست ناباب برای فرزندان است و در صدد اختلاف افکنی بین زن ها و شوهرهاست و به ناموس افراد چشم طمع دارد دین افراد را می گیرد، مرزها و حریم های خانواده را می شکند به آسانی حقیقت های سیاسی و اجتماعی را وارونه جلوه می دهد.
 
فرماندار نیمروز بیان کرد: با توجه به جوان بودن جمعیت کشور علاوه بر تاثیرات شبکه های ماهواره ای بر نحوه نگرش جوانان به مسایل سیاسی شاهد تغییر در الگوهای فرهنگی جوانان نسبت به بسیاری مسائل از جمله مدل لباس و آرایش نیز هستیم.
 
طاهری خاطر نشان کرد: خرید ماهواره به منزله دعوت این فرد ناباب به منزل هاست و اهانت به والدین و بی توجهی به آنها، نفوذ جادو و طلسم در زندگی روزمره بازیگران همه و همه باعث شده فیلم ها و سریال های ماهواره به طور هدفمند عفت و اخلاق اجتماعی را نشانه گیری کنند.
 
وی افزود: در واقع ماهواره دارای اثرات منفی روانی، اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی بر روی کاربران خود می گذارد و تاثیرات و پیامدهای برنامه های شبکه ماهواره ای ترویج سبک زندگی غربی با مظاهر شرق است.
 
وی اظهار داشت: ماهواره گنداب فسادی است که تیرهای زهرآگین خود را به سمت ملت ها و کشورها هدف گیری می کند و شایسته است که مسئولان محترم در حوزه های فرهنگ و هنر و ساخت برنامه های علمی ، آموزشی و سرگرم کننده با تمام توان خویش در میدان جنگ نرم قدری قوی تر و مقتدرانه تر عمل کنند و جوانان غیور و عزیز ما باید هوشیار باشند و این توطئه دشمنان را با مبارزه با پدیده شوم و عدم استقبال خنثی نمایند و خانواده ها هم هوشیار باشند و از حریم اعتقادات و فرهنگ غنی اسلامی ایران خود دفاع نمایند.
 
در پایان طاهری فرماندار افزود: براساس قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره مجلس شورای اسلامی توزیع و استفاده از تجهیزات از دریافت ماهواره را جز در مواردی که قانون تعیین کرده است ممنوع می باشد و وزارت کشور موظف است با استفاده از نیروهای انتظامی و یا نیروی مقاومت بسیج در اسرع وقت نسبت به جمع آوری تجهیزات دریافت از ماهواره اقدام نماید.
 
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 60461

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/60461/ماهواره-ویرانگر-ارزشهای-اخلاقی-خانوادگی-جامعه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir