کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نيروي انتظامي خاش خبر داد:

دستگیری سارقین کابل های برق شهرستان خاش

19 آبان 1393 ساعت 11:06

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از دستگيري سارقين كابل هاي برق شهرستان خاش خبر داد.


به گزارش سرویس انتظامی عصر هامون ،سرهنگ غلامرضا اربابی در گفت و گو با تفتان ما، اظهار داشت: با پیگیری های مکرر وتلاش شبانه روزی محسوس و نامحسوس همکاران تیم تجسس، اطلاعات و عوامل گشت کلانتری سارقین سیم تیربرق و کابل منازل که مدتها باعث قطعی برق و مشکلاتی برای مردم شده بود دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضائی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه هشت نفر در این ارتباط دستگیر شده اند، افزود: در یک عملیات کاملاً پیچیده ابتداء ۲ نفر از سارقین سیم تیر برق در حین سرقت دستگیر و در تحقیقات اولیه پنج نفر از همدستان و یک نفر مال خر را اعتراف کردند.
اربابی بیان کرد: وسایل سرقتی در کارگاهی واقع در خیابان رودکی نگهداری می شد که با مراجعه مامورین، فرد مال خر دستگیر و مقادیر زیادی از وسایل سرقتی کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به وسایل سرقتی، ادامه داد: این وسایل سرقتی شامل یک هزار و ۵۰۰ متر سیم مسی تیر برق، حدود یکهزار متر سیم کابل برق اتصال به منازل و مقادیری موتور کولر، پمپ آب کولر، پمپ کف کش، پمپ آب منزل، موتور سیکلت، پلاک خودرو، موتور یخچال و سایر لوازم کشف و ضبط گردید.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش در پایان با تاکید بر اینکه سارقین از یک دستگاه موتور سیکلت جهت راه پاکنی و از یک دستگاه وانت بار برای حمل وسایل سرقتی استفاده می کردند، اظهار داشت: با دستگیری تمامی سارقین در آینده شاهد سرقت سیم تیر برق و کابلهای اتصال برق به منازل و سایر اقلام متعلق به مردم در شهرستان خاش نخواهیم بود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 61179

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/61179/دستگیری-سارقین-کابل-های-برق-شهرستان-خاش

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir