کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عصر هامون گزارش می دهد؛

سرقت کابل تلفن، مخابرات استان را بدهکار کرد/ سیستان وبلوچستان پیشتاز در ارائه خدمات غیرحضوری پرداخت قبوض

1 آذر 1393 ساعت 9:59

مدیر عامل مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: سرقت کابل های تلفن دلیل اصلی قطعی های مکرر تلفن است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، پس از درج گزارشی مبنی بر" نارضایتی مردم از نحوه خدمات رسانی شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان" خبرنگار این پایگاه خبری جهت پیگیری موضوع در دفتر مدیر کل مخابرات استان حضور یافت.
سرقت کابل های تلفن دلیل اصلی قطعی های مکرر تلفن و اینترنت است
محمود رضا رضائی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصر هامون سرقت کابل های تلفن را مشکل اصلی قطعی تلفن این استان ذکر کرد و افزود: سرقت کابل های تلفن در استان رو به افزایش است و این روند مخابرات را با مشکلات عدیده ای بویژه در بخش تأمین هزینه ها مواجه کرده است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر به دلیل افزایش بیکاری، همه روزه شاهد سرقت کابل های مخابرات در استان بوده ایم.
رضائی  بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان در ایران از نظر سرقت کابل های برق نسبت به سایر کشور در رتبه اول قرار دارد.
مدیر عامل مخابرات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روزانه تعداد بی شماری کابل تلفن در استان به سرقت می رود، اضافه کرد: شرکت مخابرات استان برای اینکه مشکلات ارتباطی مردم در کمترین زمان رفع شود به بسیاری از شرکت های تولید کابل به دلیل خرید کابل تلفن بدهکار است.
سیستان و بلوچستان؛ اولین استان برخوردار از سامانه 1818 پرداخت قبض آب است
وی بیان کرد: استفاده از سامانه 1818 برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان برای خدمات آب و فاضلاب راه‌اندازی شد و با توجه به اطلاع رسانی به سایر استان‌های کشور، استان گیلان دومین استانی است که از این ظرفیت استفاده کرده است که به زودی سامانه 1818 برای پرداخت قبوض برق و گاز نیز فعال خواهد شد.
وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با توجه به امکانات کمتر نسبت به سایر استان، در ارائه خدمات الکترونیکی و سامانه پرداخت قبوض به صورت غیر حضوری شامل سامانه 1818، sms سرور و سایر روش‌های غیر حضوری در سطح کشور هم چنان پیشتاز است.
رضائی تصریح کرد: با استفاده از این سامانه به عنوان راحت‌ترین روش پرداخت غیر حضوری، مشترکین شرکت آب و فاضلاب و برق و گاز سیستان و بلوچستان در سراسر استان بدون نیاز به امکانات خاص، از طریق تلفن ثابت و فقط با وارد کردن شماره اشتراک مندرج در آخرین قبض صادره، علاوه بر اطلاع از مبلغ بهاء می توانند بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت نسبت به پرداخت بدهی از طریق شبکه شتاب اقدام  و حتی در صورت وجود دستگاه فاکس، امکان دریافت قبض المثنی نیز فراهم شده با این روش بستر سازی لازم برای حذف چاپ قبوض انجام شده است.
انتهای پیام/9031
 
 


کد مطلب: 61531

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/61531/سرقت-کابل-تلفن-مخابرات-استان-بدهکار-سیستان-وبلوچستان-پیشتاز-ارائه-خدمات-غیرحضوری-پرداخت-قبوض

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir