کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج؛

بسيجي بايد در وسط ميدان باشد تا فضيلت هاي اصلي انقلاب زنده بماند

2 آذر 1393 ساعت 10:05

امام جمعه و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه مشترکی صادر کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی عصر هامون ،در بیانیه مشترک آیت الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط هاشمی آمده است:سالروز فرمان تاريخي رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) مبني بر تشكيل بسيج در 5 آذر ماه سال 1358 كه زمينه ساز تشكيل سازمان مردمي و پر افتخار و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گرديد بر همگان مبارك باد.
 
حماسه آفريني ها و فداكاري هاي بسيج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در همه دوران حيات پر بركت انقلاب اسلامي حضور اين نهاد ارزشمند مردمي مشهود است و بسيج در تمامي افتخارات نظام جمهوري اسلامي سهيم بوده و بسيجيان در عرصه هاي علمي ، فكري و دفاع از ارزشهاي والاي انقلاب همواره الگو و پيشگام        بوده اند.
 
بسيج با پيروزي انقلاب اسلامي يك نهال نوپا بود اما امروز شجره طيبه و درخت تناور و پر ثمري شده كه شكوفه هاي بهاري آن را در بيداري اسلامي جهان اسلام به درستي مي توان به تماشا نشست و اميدواريم بسيج روزي الگوي تمام مستضعفين و ملتهاي جهان شود .
 
هفته مبارك و فرخنده بسيج فرصت مغتنمي است جهت تجديد پيمان با آرمانهاي بلند روح ا... و بيعتي دوباره با رهبر معظم انقلاب حضرت آيت ا... خامنه اي(مدظله العالي)  .
 
اينجانبان هفته بسيج و سالروز تاسيس اين نهاد مقدس را به تمامي بسيجيان دريادل به ويژه بسيجيان استان سيستان و بلوچستان تبريك ميگوييم و براي همه اين عزيزان آرزوي موفقيت و سربلندي داريم .
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 61590

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/61590/بسيجي-بايد-وسط-ميدان-باشد-فضيلت-هاي-اصلي-انقلاب-زنده-بماند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir