کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصمیم گیری های اصلاح‌طلبان در شورای هماهنگی صورت می گیرد/ارتباط نزدیک شورای هماهنگی با اشخاص برجسته اصلاحات/برای انتخابات فعالیت داریم/خود

سايت خبری شبکه خبری دانا , 2 آذر 1393 ساعت 10:37

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: از لحاظ اجرایی و تصمیم گیری های عملی یک شورای هماهنگی در جبهه اصلاح طلبان وجود دارد که مجموع احزاب و گروه های با گرایش اصلاح طلبی را شامل می‌شود که نزدیک به 20 حزب هستند و تصمیم گیری درباره موضوعات مختلف در آن‌جا صورت می‌گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین هادی خامنه‌ای عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی در خصوص محور کنونی جریان اصلاحات اظهار داشت: در درون جریان اصلاحات به لحاظ اجتماعی و سیاسی شخصیت هایی هستند که محوریت دارند و تاثیر گذارند.

وی افزود: البته به لحاظ اجرایی و تصمیم گیری های عملی یک شورای هماهنگی در جبهه اصلاح طلبان وجود دارد که مجموع احزاب و گروه ها با گرایش اصلاح طلبی را شامل می‌شود که نزدیک به 20 حزب هستند و تصمیم گیری درباره موضوعات مختلف در آن‌جا صورت می‌گیرد.

خامنه‌ای ادامه داد: در عین حال نیز اعضا این مجمع و دیگر اصلاح طلبان با اشخاص برجسته جریان اصلاحات در ارتباط هستند و مشورت می‌کنند.

رئیس پژوهشکده تاریخ اسلام در پاسخ به سوالی در خصوص رهبران اصلی این جریان خاطرنشان کرد: رهبری و محوریت مطلق به آن معنا در اصلاحات نداریم ولی شخصیت های تاثییر گذار و مورد توجهی وجود دارند. البته برخی ها در شرایط گرفتاری هستند و برخی ها هم در وضعیت عادی به سر می‌برند. غیر از این افراد هم افراد دیگری که مورد توجه اصلاح طلبان قرار دارند و در استان ها و شهرستان های مختلف حضور دارند و به فعالیت می‌پردازند.

وی در خصوص فعالیتش برای انتخابات آینده ، تصریح کرد: قطعا برای انتخابات آینده فعالیت داریم ولی خودم کاندید نخواهم شد.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 61595

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/61595/تصمیم-گیری-های-اصلاح-طلبان-شورای-هماهنگی-صورت-می-گیرد-ارتباط-نزدیک-اشخاص-برجسته-اصلاحات-انتخابات-فعالیت-داریم-خود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir