کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکی که به نشانه اعتراض سر خود را تراشید+عکس

13 آذر 1393 ساعت 11:05

یک پزشک در اعتراض به صحبت های اهانت آمیز مسئول گسترش شبكه بهداشت سرباز موهای سر خود را تراشید.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، در چند روز گذشته عکسی در فضای مجازی و اپلیکیشن های موبایل از شخصی به نام دکتر علی علیپور خشت که در منطقه سرباز سیستان و بلوچستان مشغول طبابت است منتشر شد در این عکس وی در اعتراض به برخورد ناشایست رشید ملازهی مسئول گسترش شبکه بهداشت شهرستان سرباز موهای سر خود را تراشیده است، در همین خصوص و جهت روشن شدن ماجرا این موضوع را از خود دکتر علیپور پرسیدیم.
علیپور پزشک شاغل در درمانگاه سرباز به توهین های رشید ملازهی مسئول گسترش شبكه بهداشت سرباز اشاره کرد و اظهار داشت: این شخص حرفهای ناشایستی در توصیف بنده به کار برد که قادر به بیان آنها نیستم، آقای ملازهی در واتس آپ پیام می فرستند که با دشمن برخورد کنید، بین اقلیت های مذهبی مرزبندی ایجاد کرده این شخص راه بدی را برای مقابله با بنده در پیش گرفته است.
وی ادامه داد: بنده خودم ترک هستم و هیچوقت با این چشم که چه کسی بلوچ و چه کسی سیستانی است وارد این منطقه نشده ام من پزشک هستم و وظیفه ام خدمت به مردم سرزمینم است اما توهین ها و حرفهای ناشایست این آقا را تا حصول نتیجه حتما پیگیری خواهم کرد.

علیپور با بیان اینکه هیچکس حق توهین به شخص دیگر را ندارد بیان داشت: ایشان یک شبکه جاسوسی در اداره راه انداخته اند امار ورود خروج بنده ثبت شود، من همیشه به موقع در محل کار حاضر می شوم و حتی دیرتر از بقیه درمانگاه را ترک می کنم.
وی در ادامه بیان داشت: دو ماه است که به همراه همکارنم برای خدمت به مردم این منطقه محروم در شهرستان سرباز مستقر شده ام به صورت شبانه روزی بیماران را ویزیت می کنیم، افتخار بنده خدمت به مردم است.
این پزشک با بیان اینکه دولت حقوق پزشکانی را که در مناطق محروم خدمت می کنند افزایش داده است تصریح کرد: آقایان برنمی تابند که چرا پزشکان مبلغ زیادی دریافت می کنند هیچکس بیشتر از حقش پولی دریافت نمی کند.
علیپور در پاسخ به عصر هامون و در خصوص عواقب انتشار تصویرش در شبکه های مجازی و اپلیکیشن های موبایل بیان داشت: حتما به بنده فشار خواهند آورد طبیعتا منظر برخوردهای بعد از انتشار تصویرم بوده ام اما هرگز حاضر نیستم در مقابل توهین ساکت بنشیم.
وی به صحبت های این افراد در اپلیکشن های موبایل اشاره کرد و بیان داشت: آقایان راه خطرناکی را انتخاب کرده اند که عاقبت خوبی ندارد،اینها می خواهند با ایجاد اختلاف در بین مردم به سود خود بهره برداری کنند.
پزشک مستقر در شهرستان سرباز بیان داشت: همکاران بنده از این نوع برخورد آقای ملازهی گلایه دارند، به دکتر شهریاری به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و دیگر مراجع ذی صلاح مکاتبه کرده ام، رفتارها آقای ملازهی در شان و شخصیت پزشکان نیست.
بنده اصلا به دید اینکه اینجا سیستان یا بلوچستان است نیامده ام این منطقه خاک ایران است. بنده ترک کلات نادری از خراسان رضوی هستم علاقه دارم و با قدرت کار می کنم.
او در پاسخ به خبرنگار عصرهامون در خصوص تاثیر اختلاف با رئیس گسترش بهداشت گفت: همان شبی که به من بدترین توهین ها شد، به نشانه اعتراض سر خود را تراشیم و زودتر در محل کارم حاضر شدم.
انتهای پیام/ 7250


کد مطلب: 62106

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/62106/پزشکی-نشانه-اعتراض-سر-خود-تراشید-عکس

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir