کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه شورای اداری شهرستان نیمروز برگزار شد

16 آذر 1393 ساعت 10:49

جلسه شورای اداری در سالن فرمانداری با حضور مسئولین شهرستان نیمروز برگزار گردید.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبرنیمروز،امام جمعه نیمروز اظهار داشت: خدمت به مردم اولین نشانه انسانهای با کرامت و با فضیلت است و این راه را وظیفه خود می دانند.
حجه السلام و المسلمین محمد راشکی افزود: یکی از وظایف مهم مسئولین تلاش در جهت رفع محرومیت از روستاهاست.
وی با اشاره به نامگذاری روحیه جهادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: یعنی اعتقاد به این‌که «ما می‌توانیم»؛ و کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر و استفاده از همه‌ی ظرفیت وجودی و ذهنی و اعتماد به جوان‌ها.
امام جمعه نیمروز تصریح کرد: معنویت، دنیای انسان را هم آبادتر می‌کند، آن‌جایی که حرکت و روح جهادی وجود دارد، انسان در ایمان و آرمان و خدمت به دیگران حل می‌شود و خود را فراموش می‌کند. این روحیه را باید در جامعه تقویت کرد.
وی در پایان عنوان کرد: تلاش بکنیم تا شاهد آبادانی و رفع محرومیتها درهمه منطقه ی وسیع خودمان باشیم.
در ادامه فرماندار نیمروز اظهار داشت: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی دولتها یاد می شود هر نظام و دولتی که سرمایه اجتماعی نداشته باشه پایگاه مردمی ندارد و مقبول جامعه اسلامی نیست.
تقی طاهری خاطر نشان کرد: گرچه خدمت رسانی به مردم، به ویژه قشرهای محروم و مستضعف جامعه، از ویژگی های اصلی حکومت اسلامی محسوب می شود، ولی مقام معظم رهبری، با نگاه تیزبین و اشراف و اطلاع کاملی که از امور داخلی جامعه و شرایط بین المللی دارند، سال جدید را سال مسابقه در خدمت رسانی به مردم اعلام کردند و ضمن گوش زد کردن مشکلات مردم، از مسؤلان نظام خواستند اهتمامی بیش از پیش نسبت به برطرف شدن مشکلات مردم از خود نشان دهند.
وی در پایان اذعان کرد: تحقق این مهم، جز از طریق آشنایی مردم و مسؤلان با اهمیّت موضوع خدمت رسانی در فرهنگ اسلامی میسّر نخواهد بود.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 62192

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/62192/جلسه-شورای-اداری-شهرستان-نیمروز-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir