کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خاش،

۱۶ آذر موج بیداری بر ضد رژیم پهلوی بود

17 آذر 1393 ساعت 11:01

فرماندار خاش گفت: شهدای 16 آذر نه تنها اسیر زمان نشده‌اند بلکه زمان را به تسخیر خود درآورده‌اند و تاثیر عمیقی در جامعه داشتند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،محمداکبر چاکرزهی در خصوص روز دانشجو اظهار داشت: نقش دانشجویان در استکبارستیزی باید پررنگ‌تر از صنوف دیگر باشد چرا که قشر دانشجو در هر کشور قشری روشنگر و با بصیرت است.
وی با بیان اینکه دانشجویان کشور در عرصه‌‌های مختلف همواره استکبار ستیزی خود را اثبات کردند، تصریح کرد: جنبش دانشجویی به جز استکبار ستیزی باید در همه مسائل کشور به صورت برجسته خود را نشان دهد و تاکنون نیز همین گونه بوده است.
چاکرزهی با اشاره به اینکه دشمن از هر ابزاری برای محدود کردن دانشجویان و جوانان استفاده می‌کند، بیان کرد: افتخارات علمی دانشجویان و جوانان ایرانی موجب حیرت بیگانگان شده است.
فرماندار خاش با بیان اینکه دانشجویان پیام امام راحل را به خوبی قبل و بعد از انقلاب درک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دانشگاهیان خواسته ملت ایران که توسط امام راحل پیگیری می‌شد و چیزی جزء استقلال و آزادی ایران اسلامی نبود، را همواره دنبال کردند.
وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی با خروش و جوشش زنده مانده است، افزود: امروز حرکت‌های جنبش دانشجویی با همان اهداف ضد استکباری فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.
وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را اقدام ارزشمندی از سوی دانشجویان عنوان کرد و یاد آور شد : این جنبش در طول دوران مقدس نیز با اهدای خون پاک خود به مقابله با دشمن پرداختند.
چاکرزهی خاطرنشان کرد: شهدای ۱۶ آذر نه تنها اسیر زمان نشده‌اند بلکه زمان را به تسخیر خود درآورده‌اند و تاثیر عمیقی در جامعه داشتند.
وی در پایان اذعان داشت: بی‌شک پاسداشت این روز نشانگر تداوم خط سرخ آرمان خواهی و آزاد اندیشی دانشجویان است و امید است جنبش دانشجویی به دور از هیاهوها و غوغاسالاری‌های رسانه‌های بیگانه و با تاکید بر افزایش بینش سیاسی در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی قدم بردارد و تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان دشمنانی پرتاب کند که منافقانه چشم طمع به ساحت مقدس دانشگاه‌ها دارند و در این راه ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی و ایرانی را نشانه گرفته‌اند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 62236

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/62236/۱۶-آذر-موج-بیداری-ضد-رژیم-پهلوی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir