ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> منشاء فساد خاوری، مشایی بودپرداخت کنندگان وام 200میلیاردی بزودی دستگیر می شوند | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه‌ها را پاک و تمیز نمود و لذا پاک‌سازی را باید از خودمان آغاز کنیم.
منشاء فساد خاوری، مشایی بود/ پرداخت کنندگان وام 200میلیاردی بزودی دستگیر می شوند
منشاء فساد خاوری، مشایی بود/ پرداخت کنندگان وام 200میلیاردی بزودی دستگیر می شوند
حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون پیرامون مرقومه ای که توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در ارتباط با برگزاری «همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» صادر کردند، اظهار داشت: رهبر معظم ایران اسلامی، سال‌های پیش با صدور پیام هشت ماده‌ای سران قوا را مکلف کردند که با فساد در هر زمینه و اندازه‌ای باید مبارزه جدی صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه در مجلس هفتم خدمت مقام معظم رهبری که رسیدیم ایشان فرموند"با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه‌ها را پاک و تمیز نمود" افزود: مشکل و ریشه اصلی فسادها، رانت خواری ها است که معمولا رانت خواری ها از یک جایی حمایت می شود لذا مسئولین باید ابتدا پاک سازی را از خود آغاز کنند.
شهریاری با بیان اینکه رانت خواری ها یا اطلاعاتی یا اقتصادی است، بیان کرد: فساد اقتصادی 3 هزار میلیاردی خاوری، منشا آن در دولت بود و مشایی با فشار هایی که به بانک ها وارد می کرد آن ها را موظف به پرداخت وام به خاوری می کرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بابک زنجانی نیز که قصد ورود دلارها به کشور را داشت از جایی حمایت می شد.
وی در ادامه با بیان اینکه باید برخورد جدی با متخلفین صورت گیرد، بیان کرد: متاسفانه پرونده هایی که به قوه قضائیه ارجاع داده می شود چند سال طول می کشد تا به آن رسیدگی شود و در نهایت از خاطر مردم پاک می شوند.
شهریاری تصریح کرد: اگر مسئولین در تمام قوا سلامت کافی و لازم را داشته باشند و نیز از خود و وابستگان مراقبت کنند این فساد ها اتفاق نمی افتد.
نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه اگر فردی 2 میلیون تومان برای اشتغال زایی در خواست کند مخالفت می شود، تصریح کرد: کافی است یکی در این مملکت در خواست هزار میلیارد کند آن وقت بدون وثیقه به او تعلق می گیرد.
وی بیان کرد: هنوز ماجرای 3 هزار میلیارد خاتمه نیافته است که اعلام کرده اند بانک ها 12 هزار میلیارد تخلف کرده اند باید مسئولین برخورد جدی کنند.
وی با بیان اینکه بانکی را سراغ دارم که بدون وثیقه معتبر 200 میلیارد تومان وام پرداخت کرده است اظهار داشت: این افراد شناسایی شده اند و به زودی دستگیر می شوند.
وی در پایان تصریح کرد: تمام این گرفتاریها بر می گردد به مسئولین و تا زمانی که مسئولین اصلاح نشوند همچنان شاهد این اتفاقات هستیم.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdccs1qe.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما