کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصادف پراید با شتر یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت

26 آذر 1393 ساعت 14:17

برخورد يک دستگاه پرايد با احشام به دليل عدم توجه راننده به جلو در محور "چابهار- نيکشهر" استان سيستان و بلوچستان ،يک کشته و چهار مجروح بر جاي گذاشت.


به گزارش سرویس حوادث عصر هامون، سرهنگ "محمد رضا کورسي" امروز چهارشنبه 26 آذر در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: روز گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد يک دستگاه سواري پرايد با احشام در کيلومتر 85 محور "چابهار- نيکشهر" ، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسي در محل حادثه حاضر شدند.
رئيس پليس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان ادامه داد: در اين حادثه ، يک دستگاه سواري پرايد در شرايط جوي صاف و در راه دوطرفه ، خشک و هموار و سالم در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو با تعدادي شتر برخورد مي کند که در اين حادثه يکي از سرنشينان سواري پرايد بر اثر شدت ضربه وارده در محل،جان خود را از دست داده و چهار تن نيز مجروح شدند.
سرهنگ کورسي با اشاره به اينکه محور هاي جنوب استان دوطرفه مي باشد از رانندگاني که قصد تردد در اين محور ها را دارند خواست:ضمن رعايت سرعت مطمئنه توجه کافي به جلو داشته و در هنگام رانندگي در شب فقط به نور چراغ وسيله نقليه اکتفا نکنند تا سفري ايمن و به دور از حادثه داشته باشند.
انتهای پیام/ 7250


کد مطلب: 62536

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/62536/تصادف-پراید-شتر-یک-کشته-چهار-مجروح-جای-گذاشت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir